نامزد توپ طلای 2024

در قلمرو فوتبال، درخشش فردی اغلب از طریق تلاش های جمعی تیم ها می درخشد. همانطور که به عملکرد نامزد 8 توپ طلای 2024 می پردازیم، آشکار می شود که مشارکت آنها در شکل دادن به ثروت باشگاه های مربوطه آنها بسیار مهم بوده است. از وینیسیوس جونیور رئال مادرید که استعداد خود را به نمایش می گذارد تا گلزنی بی امان ارلینگ هالند از منچسترسیتی، هر بازیکن ترکیبی منحصر به فرد از مهارت و اراده را به زمین می آورد. با ما همراه باشید تا عملکردهای برجسته و مدعیان بالقوه توپ طلا را در این فصل هیجان انگیز فوتبال بررسی کنیم.

8. وینیسیوس جونیور (رئال مادرید)

در طول فصل 2023-24، وینیسیوس جونیور 12 گل و 7 پاس گل به ثبت رساند که سهم قابل توجهی در پیروزی رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا داشت. وینیسیوس با وجود اینکه در ابتدا با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، اخیراً استعداد استثنایی خود را نشان داده است، به ویژه با هت تریک مقابل بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا و گل حساس مقابل خیرونا در لالیگا. وینیسیوس با در پیش بودن کوپا آمریکا، جایی که انتظار می‌رود هدایت خط حمله برزیل را پس از مصدومیت نیمار بر عهده بگیرد، برای سال 2024 قابل توجه است.

7. محمد صلاح (لیورپول)

در فصل 2023-24، محمد صلاح 24 گل و 13 پاس گل به ثمر رساند و به لیورپول کمک کرد تا جام کارابائو را حفظ کند. علیرغم عملکرد فردی چشمگیر صلاح، غیبت لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا و آسیب دیدگی او در جام ملت های آفریقا، ممکن است مانع از آرزوی توپ طلای صلاح شود. با این حال، یک قهرمانی احتمالی در لیگ برتر با لیورپول می تواند ادعای او را برای این جایزه معتبر تقویت کند.

6. هری کین (بایرن مونیخ)

انتقال هری کین به بایرن مونیخ با هدف فراهم کردن فرصت هایی برای او بود تا بتواند اولین جام حرفه ای خود را به دست آورد. با این حال، مبارزات بایرن در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا، شانس کین برای کسب مدال در این فصل را به خطر می اندازد. علیرغم رکورد استثنایی او در گلزنی، جاه طلبی های کین در مورد توپ طلا ممکن است در صورت به پایان رساندن کمپین بدون هیچ افتخار بزرگی مورد تردید قرار گیرد، و این سؤالاتی را در مورد پتانسیل او برای گرفتن این جایزه حتی اگر انگلیس را به موفقیت در یورو 2024 برساند، ایجاد می کند.

نامزد توپ طلای 2024
نامزد توپ طلای 2024

5. رودری (منچستر سیتی)

نفوذ رودری در منچسترسیتی بسیار زیاد بوده است و این تیم تنها در زمان غیبت او شکست را تجربه می کند. رودری که به‌عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی در سطح جهان شناخته می‌شود، توانایی رودری برای کمک به گل‌های مهم، شهرت او را بیشتر می‌کند. رودری با اجرای مداوم خود که توجه هواداران و رای دهندگان توپ طلا را به یک اندازه به خود جلب می کند، به عنوان یک مدعی قوی برای این جایزه معتبر ظاهر می شود.

4. فیل فودن (منچستر سیتی)

فرم استثنایی فیل فودن برای منچسترسیتی، به ویژه در غیاب بازیکنان کلیدی مانند کوین دی بروین و ارلینگ هالند به دلیل مصدومیت، برای موفقیت این تیم بسیار مهم بوده است. فودن با کمک های چشمگیر گلزنی و بازی سازی، در مسیر بهترین فصل خود قرار دارد. عملکرد او همچنین او را به عنوان یک شروع کننده بالقوه برای انگلیس در یورو 2024 قرار می دهد. و شانس او را برای به رسمیت شناختن توپ طلا بیشتر می کند.

3. ارلینگ هالند (منچستر سیتی)

رکورد قابل توجه ارلینگ هالند در گلزنی برای منچسترسیتی در فصل 2023-24، همراه با نزدیک به از دست دادن او در مسابقه قبلی توپ طلا، به جاه طلبی او برای کسب این جایزه پرمخاطب دامن می زند. اگرچه او در حال حاضر در حال بازیابی اوج فرم پس از محرومیت از مصدومیت است. اما پتانسیل هالند برای هدایت منچسترسیتی به چندین جام می تواند شانس او را برای دریافت توپ طلا تقویت کند. با این حال، غیبت او در یورو 2024 به دلیل ناکامی نروژ در راهیابی ممکن است نامزدی او را با چالش مواجه کند.

نامزد توپ طلای 2024
نامزد توپ طلای 2024

2. کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن)

جدایی قریب الوقوع کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، آخرین توپ طلای او با این باشگاه است. امباپه با گلزنی پربارش که به دفاع از عنوان قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ 1 و رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد. همچنان یک مدعی قوی برای کسب این جایزه است. با این حال، بادوام ترین مسیر او برای موفقیت توپ طلا در ارائه بازی های استثنایی برای PSG و هدایت فرانسه به پیروزی در یورو 2024 است.

1. جود بلینگهام (رئال مادرید)

بازی‌های فوق‌العاده جود بلینگهام از زمان پیوستن به رئال مادرید باعث شد تا او برای کسب توپ طلا رقابت کند. بلینگهام با 21 گل و 11 پاس گل در فصل 2023-24 نقش مهمی در موفقیت رئال مادرید داشته است.  و استعداد استثنایی و تاثیرگذاری خود را در این تیم به نمایش گذاشته است. با وجود شکست اخیر در مصدومیت، فرم درخشان بلینگهام او را به عنوان یکی از پیشتازان برای دریافت این جایزه معتبر تبدیل کرده است. در حالی که انگلیس نیز از قدرت او در یورو 2024 حمایت می کند.

نامزد توپ طلای 2024
نامزد توپ طلای 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *