ناکامی تیم پاری سن ژرمن

ناکامی تیم پاری سن ژرمن ، با شکست پاری سن ژرمن در یکشنبه شب باعث شد تا امیدواری به رقیبان در لیگ فرانسه بیشتر شود.

ناکامی تیم پاری سن ژرمن و امید دادن به رقیبان در لیگ فرانسه

به گزارش سایت “ورزشی” دیشب از ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران بازی رن – پاریسن ژرمن از مسابقات لیگ برتر فرانسه برگزار شد. در این مسابقه با تک گل دقیقه 65 حمری ترائوره به پایان رسید. با توجه به اینکه تیم پرستاره فرانسوی در این فصل امیدهای زیادی را برای کسب قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی دارد. آنها که بازیکنان بزرگی نظیر لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار را در اختیار دارند. به این بازیکنان فوق ستاره امیدی زیادی داشتند اما با شکست دیشب قطعا امید را در دل رقیبان خود زنده کردند.

 

تیم پاری سن ژرمن ناکام ماند!

تیم پاریس که در 16 بازی اول خود بدون شکست پیش می رفتند و نتیجه خارق العاده ای از خود برجای گذاشتند، اما این روند زمانی پایان یافت که آنها در روز سال نو با نزدیک ترین رقیب خودشان یعنی لنز روبرو شدند.

در حالی که لئو مسی هنوز پس از جام جهانی استراحت می کند، پاری سن ژرمن در یک جو ترسناک در شمال فرانسه بازی را 3-1 واگذار کرده بود.

در بازی دیروز آنها دومین شکست متوالی خود را در زمین مسابقه متحمل شدند. با وجود اینکه مسی، امباپه و نیمار برای اولین بار بعد از جام جهانی کنار هم قرار داشتند، با نتیجه 1-0 مقابل رن شکست خوردند.

لنز و رن دو تیم از بهترین باشگاه های فرانسه هستند. دو تیم از قوی ترین تیم های خانگی می باشند که شکست مقابل این حریفان اصلا مایه شرمسازی برای پاریس نیست. اما این نحوه شکست پاری سن ژرمن باعث نگرانی مربی کریستوف گالتیه شده است.

فرم تیمی پاری سن ژرمن و نگرانی های سرمربی:

تیم پاریس هنوز فرم قدیمی خودش قبل از جام جهانی را دارد و هنوز چیز جدیدی در آن به وجود نیامده است. حالا یک بازی حساس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر بایرن مونیخ دارند. بازی رفت در پاریس در 14 فوریه 2023 برگزار می شود.

گالتیه پس از بازی یکشنبه گفت: ” اگر مبحث ما زمان است باید عجله کنیم. ما می توانیم هزاران بهانه پیدا کنیم. بازیکنان ما هفته ها در همه جا پراکنده بودند. اما جام جهانی حالا تمام شده است”

فصل پاری سن ژرمن در نهایت با آنچه در اروپا اتفاق می افتد تعریف خواهد شد. یک خروج دیگر از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل بایرن – یک سال پس از اینکه آنها در همان مرحله به مصاف رئال مادرید می رفتند، می تواند برای گالیته بسیار گران تمام شود.

یک حرکت عمیق در اروپا ممکن است آنها را به احتمال زیادتری برای از دست دادن امتیاز در لیگ 1 فرانسه همانند سال 2021 که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند. قهرمانی داخلی کشور خود را از دست دادند، افزایش دهد.

ناکامی تیم پاریسن ژرمن

لنز و مارسی تیم پاریس را تعقیب می کنند

تیم مسی و یارانش در نیمه راه این رقابت سه امتیاز با لنز و پنج امتیاز با مارسی فاصله دارند. البته آنها هنوز بازی های خارج خانه زیادی دارند. لنز که تنها عنوان قهرمانی اش در لیگ تا امروز در سال 1998 بدست آمد. در این فصل با مربیگری فرانک هایز فوق العاده بوده است. 10 پیروزی متوالی در Stade Bollaert کسب کرده است. جایی که جمعیت 38000 نفری بیشتر از جمعیت شهر است.

لنز یک شهر با سنت قدیمی و طبقه کارگر در منطقه استخراج زغال سنگ قرار دارد که از دنیای نورانی و درخشان و پر زرق و برق پاریس جدا است.

 

ناکامی تیم پاری سن ژرمن و امید به رقیبان در لیگ فرانسه

باشگاه لنز نسبت به تیم های همانند پاریس از بودجه پایینتر و متوسط تری برخوردار هست. آنها مجبور شدند چندین بازیکن کلیدی خود را در فصل قبل بفروشند. اما آنها نمونه درخشانی برای سایر تیم های متوسط فرانسوی هستند که می توانند افتخارات بدست بیاورند.

تیم مارسی نیز از لیگ قهرمانان اروپا یک حذف تلخ را در اوایل نوامبر تجربه نمود. از آن زمان نیز تا به حال 6 پیروزی پشت سر هم را در لیگ فرانسه داشته است. این تیم که تحت هدایت سرمربی کروات، ایگور تودور، در برد آخر هفته در مقابل لوریان که کاملاً در تضاد با PSG بود، با شدت و فوریت بازی کردند.

مارسی در حال حاضر امتیاز بیشتری نسبت به زمانی که یک تیم هیجان انگیز بود که در نیمه راه فصل 2014/15 در صدر جدول قرار گرفت و در نهایت سقوط کرد، دارد.

تودور گفت: ما 42 امتیاز داریم اما تنها سوم هستیم.

“این بدان معناست که دو تیم دیگر کار بزرگی انجام می دهند. ما در نیمه راه ماراتن هستیم و خواهیم دید که چه کسی می تواند آن را ادامه دهد.”

mohamadnd
16 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *