نکات آماری برد پرگل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

نکات آماری برد پرگل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان ، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی من سیتی در یک مسابقه توانست 7 گل بزند و برنده دیدار شود. در دیدار رفت مقابل لایپزیش متوقف شده بود. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

آمار پرگل من سیتی در لیگ قهرمانان اروپا:

به گزارش سایت ورزشی ، نکات آماری مرتبط با برد پرگل من سیتی در مقابل رقیب آلمانی نشان داد. پپ گواردیولا یکبار دیگر در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا خودش را رساند. حالا آمار اوپتا و اسکواکا را مرور می کنیم:

تیم های آخری که در لیگ قهرمانان با نتیجه 7 بر صفر برنده شدند و سیتی 2019 در مقابل شالکه و سیتی 2023 در مقابل لایپزیش بودند.

هالند با پنج گل در مسابقه دیشب ثبت نمودند. با قدرت به حضور خودش در لیست بهترین بازیکن از حیث گل و پاس گل در میان پنج لیگ معتبر اروپا ادامه داد. با 43 گل و پاسی گل بنام خود ثبت کرده است. نزدیکترین تعقیب کننده اش نیز مسی با 34 گل و امباپه با 32 گل می باشند.

آمار پرگل من سیتی در لیگ قهرمانان اروپا

آمارهای خیره کننده بازیکنان:

ارل بزرگ با 5 گل که توانست در دروازه لایپزیش قرار داد توانست رکورد بیشترین گل را در یک فصل برای سیتی 39 ارتقا داد. با 10 گل بیشترین گل را برای سیتی در لیگ قهرمانان زده است. مهاجم نرژوی سیتی توانست سریعترین و جوان ترین بازیکن از لحاظ رسیدن به 30 گل را در لیگ قهرمانان داشته باشد. در 25 بازی سی ال توانست 33 گل به ثمر برساند. فقط 2 بازیکن توانسته برای دو باشگاه مختلف 10 گل یا بیشتر در لیگ قهرمانان بزنند. روبرت لواندوفسکی (دورتموند و بایرن) و ارلینگ هالند (دورتموند و من سیتی)

نکات آماری برد پرگل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

نکات آماری برد پرگل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

یوشکو گواردیول در مقابل تیم منچستر سیتی از مشتریانش به شمار می رود. حتی یکبار هم تکل نزد تا نمایش ضعیفی در مقابل کارفرمایان احتمالی اش داشته باشد.

منچستر سیتی در مقابل دیدارهای بدون شکست در لیگ قهرمانان در خانه خود را به عدد 24 رساند. آنها از سال 2018 در خانه باختی نداشته اند. بیشترین بازی به دور از باخت در سی ال مرتبط با بارسلونای 20-2013 می باشد که در سی و هشت بازی شکست ناپذیر بودند. بایرنی ها با 29 و آرسنالی ها با 24 بازی در رتبه های بعدی قرار دارند.

هالند جزو بهترین بازیکنان است که با 30 تماس توپ ، هشت شوت در داخل چارچوب، پنج برد در رقابت رودر رو را دارد.

تنها سه بازیکن موفق شدند در یک بازی لیگ قهرمانان پنج گل زدند. لیونل مسی (بارسلونا-لورکوزن در سال 2012)، لوئیز آدریانو (شاختار-باته بوریسوف در سال 2014) و ارلینگ هالند (سیتی برابر لایپزیش در مارس 2023). هیچ بازیکنی تا به امروز در یک دیدار 6 گله نشده است. ال بزرگ با پنج گل که دیشب زد، به آمار فوق العاده 39 گل در 36 مسابقه در تمام رقابت های فصل رسید. او 28 گل در لیگ برتر یک گل در لیگ کاپ، 10 گل در لیگ قهرمانان و 5 پاس گل در لیگ برتر ثبت نموده است.

mohamadnd
15 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *