هشدار آنچلوتی به امباپه و اندریک درباره‌ی رئال مادرید

هشدار آنچلوتی به امباپه و اندریک درباره‌ی رئال مادرید حساب کار را دست این دو تازه‌وارد می‌دهد. آنچلوتی از استانداردهای رئال مادرید می‌گوید.

خلاصه خبر

رئال مادرید آنچلوتی پس از چهار امتیاز از بارسلونا پس از چهار بازی لالیگا دوم است.

دارندگان لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ 2-0 مقابل رئال بتیس وارد فیفادی شدند.

پای کیلیان امباپه به گل باز شد. آنچلوتی درباره‌ی انتظاراتش از او می‌گوید.

هشدار آنچلوتی به امباپه و اندریک درباره‌ی رئال مادرید

به گزارش ورزشی، کارلو آنچلوتی به کیلیان امباپه و اندریک در مورد استانداردهایی که هر بار پیراهن رئال مادرید را می پوشند هشدار داده است.

امباپه سرانجام تابستان امسال با یک انتقال رایگان پرفروش به پایتخت اسپانیا رسید. انتظار اندریک نیز برای پیوستن به مادرید پس از تولد 18 سالگی او در ماه جولای پایان یافت.

این زوج تهاجمی در حال حاضر اولین طعم جام خود را به عنوان بازیکنان مادریدی با موفقیت در سوپرکاپ مقابل آتالانتا چشیده‌اند. اما امتیازات از دست‌دادن در دو بازی از چهار بازی اول این باشگاه در لالیگا چیزی را به آن‌ها گوشزد می‌کند. این که موفقیت در این تیم به این سادگی‌ها هم نخواهد بود.

رئال بتیس در بازی پایانی قبل از تعطیلات بین‌المللی با نتیجه 2-0 مغلوب شد. امباپه حساب گل خود را در لالیگا با دو گل باز کرد. حالا مادرید باید روی رقیب خود بارسلونا تمرکز کند. تیمی که چهار بازی از چهار بازی را پیروز شده‌است. رئیس هانسی فلیک، زمانی که فوتبال باشگاهی از سر گرفته شود.

کنفرانس خبری آنچلوتی درباره فصل پیش‌رو

کنفرانس خبری آنچلوتی درباره فصل پیش‌رو

آنچلوتی که در چند روز اخیر انتصاب اندی مانگان دستیار مربی استوکپورت کانتی را تایید کرده است. او از آنچه برای تک تک بازیکنان رئال مادرید نیاز است صحبت کرده است. به ویژه درباره‌ی امباپه و اندریک که گفته‌است خیلی خود را به محیط جدید تطبیق داده‌اند.

این سرمربی ایتالیایی در کنفرانسی که در مکزیک برگزار شد گفت: رئال مادرید استانداردهای بسیار بالایی دارد. زیرا بزرگترین باشگاه جهان است.

رئال بهترین بازیکنان را دارد. شما باید بتوانید کیفیت آنها را در خدمت باشگاه قرار دهید. این کاری است که ما هر سال سعی می کنیم انجام دهیم. امسال بازیکنان جدیدی مانند کیلیان و اندریک به خوبی خود را تطبیق داده‌اند. ما می‌توانیم یک فصل عالی برای رقابت در تمام رقابت ها داشته باشیم.

پیروزی بسیار پیچیده است. اما وظیفه ما این است که در هر بازی مثل همیشه در این باشگاه رقابت کنیم. هرگز تسلیم نشویم و تا انتها رقابت کنیم. این کاری است که وقتی آن پیراهن را می پوشید باید انجام دهید.”

پای اندریک نیز در مادرید به گلزنی باز شده‌است. او سومین گل را در پیروزی 3-0 مقابل رئال وایادولید به ثمر رساند. اما آنچلوتی تا کنون تنها 9 دقیقه او را در ترکیب قرار داده‌است. گلزنی او نشان از کیفیت و توانایی او در این زمان کم را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *