نیمه اول بازی

به ثمر رساندن 2 گل فقط در طول ۱۴ دقیقه توسط بازیکنان لیورپول ، باعث شد تا رئالی ها مخصوصا وینیسیوس جونیور فکر کنند شب بسیار غم انگیزی را در پیش رو دارند.

رئال مادرید مقابل لیورپول
رئال مادرید مقابل لیورپول

 بازیکنان لیورپول بازی را در نیمه اول تحت نظر خود داشتند و رئال به نظر میرسید بسیار دستپاچه بودند و قشنگ در وضعیتی به نظر می‌رسید که شانس بازیکنان لیورپول برای رسیدن به گل سوم بیشتر است، اما طولی نکشید که وینیسیوس مهاجم برزیلی نتیجه را کاملا برعکس کرد.

کامبک شگفت انگیز

در حرکت تاکتیکی از سمت چپ توسط بازیکنان رئال، بنزما توپ را به وینیسیوس داد ، این بازیکن تکنیکی با اعتماد به نفسی زیاد و دریبل کردن بازیکنان به سمت راست توپ را با قدرت و هر چقدر که در توان داشت به سمت آلیسون دروازه بان لیورپول شوت کرد و این امر باعث به گل رسیدن رئال شد.

در واقعیت این گل سوپراستاری، شروعی برای به آتش کشیدن ورزشگاه توسط رئالی ها بود.

 وینیسیوس جونیور که به نظر می‌رسد در شرایط بسیار فوق العاده بدن قرار دارد، دقیقا شرایطی همانند با لحظه گل را برای خود ایجاد کرد، ولی این بار شوت دیدنی او را آلیسون با واکنشی تماشایی و با دست خود، از گوشه دروازه توپ را دفع کرد و مانعی از مساوی شدن بازی شد. 

آلیسون بکر
آلیسون بکر

گلر برتر برزیلی در آن صحنه توانست هموطن خود را متعجب کند، اما چندین لحظه بعد آلیسون بکر با اشتباهی تعجب آور موجب شد که گل رئالی ها توسط وینیسیوس به ثمر برسد.

شاگردان کلوپ که مثل اشتباهی که کورتوآ انجام داده بود و محمد صلاح گل دوم تیمش را به ثمر رسانده بود، وینیسیوس جونیور توانست مسابقه بی نظیری را برای خود رقم بزند و رئال بازی 2 بر ۰ باخته را با تساوی 2 – 2 در نیمه اول عوض کند و دو تیم اینگونه این نیمه را به انتها برسانند.

گفته های کارلو آنچلوتی درباره بازی

 آنچلوتی  گفت که: این برد، ساده نبود؛ مخصوصا با ۲ گلی که از لیورپول خوردیم.

به کامبک شاگردانش اشاره کرد: پس از اینکه نتیجه 2-0 شد، ناامید نشدیم و کنترل توپ را تحت نظر خودمان قرار دادیم. وینیسیوس در کسب این پیروزی تاثیرگذار بود و یک بازی شگفت انگیزی از او دیدیم.

 بنزما و وینیسیوس ۴ گل در بازی زدند و دیگر رئالی ها هم دیدنی بودند، آنچلوتی توجه به جوانان آینده دار تیمش داشت.

وینیسیوس و بنزما
وینیسیوس و بنزما

وی همچنین درباره وینیسیوس جونیور که با زدن دو گل، نقش زیادی در کامبک رئال مادرید داشت، گفت: او فعلا آینده دارترین بازیکن دنیا است. او توقف نمی‌ کند؛ همش در حال دریبل زدن، پاس گل دادن و گل زدن است. مطمئنم او میتواند به بهترین بازیکن رئال هم تبدیل شود.

پپ گواردیولا درباره رئال مادرید نظر داد: 

تیم ما هر سال درس جدیدی از شکست هامون می‌گیریم و تیم باتجربه ای می‌شویم. ما قطعا باید همین ریتم را ادامه دهیم و بار دیگر شانس خودمان را هر فصل و هر سال امتحان کنیم. فصل قبلی بسیار زیاد به مسابقه نهایی نزدیک بودیم اما با وجود دو بازی بسیار سخت برابر رئال، در انتها حذف شدیم. امسال فرصتی بسیار خوبی داریم و سعی مان را برای مقابله با رئال مادرید اسپانیا در فینال میکنیم.

پپ گوآردیولا
پپ گوآردیولا
بازی های بعدی رئال مادرید

چون رئال مادرید فاصله کمی با صدر جدول شدن دارد سعی می کند بهترین بازی خود را نشان دهد. مسابقه بعدی، رئال در لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید می رود.

هفته دیگر شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱

اتلتیکو مادرید _ رئال مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *