در استقلال فردا آفتاب از سمت دیگری طلوع خواهد کرد. پس از ۱۰ روز با پایان شایعات درباره نکونام، تیم دوباره ادامه می‌دهد.

پایان شایعات درباره نکونام

به گزارش وب سایت “ورزشی“، احتمالاً فردا روز بازگشت آرامش به فضای خبری باشگاه استقلال است. آن هم پس از ۱۰ روزه پر تب و تاب و پر استرس برای آبی‌های پایتخت.

بنا بر شایعات و اخبار موثق، ظاهراً پروژه برکناری جواد نکونام، سرمربی آبی‌های تهران، از دستور کار خارج شده‌است. لذا این سرمربی کار خود را در استقلال فعلاً ادامه می دهد.

در استقلال همه مشکلات بعد از بازی برابر استقلال خوزستان و شکست برابر حریف همنام جنوبی در لیگ در جو عجیب و غریب اهواز آغاز شد. حالا با خوابیدن غبار آن شکست و کاهش فضای احساسی در افکار عمومی، جواد نکونام کارش را با همان سبک و سیاق خود در تیم از سر خواهد گرفت.

دوره‌ای که البته رخدادش در باشگاه استقلال، اندکی ناامیدکننده بود. حواشی‌ای که شدیدا به تصویر و کاریزمای سرمربی آسیب زد. اما نکته مهم، ایستادگی نکونام و اصطلاحا مقر نیامدنش در برابر طوفان شایعات بود. شایعاتی که هفته‌ی گذشته را برای طرفداران تیم به اندازه‌ی چندین سال کش داد.

به هر صورت، از ظاهر امر این‌چنین بر می‌آید که باشگاه در برابر تصمیمِ احتمالاً عجولانه‌اش، عقب‌نشینی کرده‌است. بنابراین خبری از مربیان خارجی و اسامی شایعه‌شده برای جایگزینی جواد نکونام نیست. حداقل فعلاً. البته قطعاً مشکلاتی هم در روند تصمیمات اتخاذ شده به وجود آمده‌است. شاید هم منطق مالی و ریاضی، اجازه‌ی خداحافظی با جواد نکونام را نداده است. به هر صورت، با کمی تعقل بیشتر، استقلال هرگز تن به این اوضاع نمی‌داد. باشگاه مجبور شد یک هفته پرتنش و مهم را در فیفا دی آن هم با اعصاب خردی و بی‌سر و سامانی طی کند.

نگرانی هواداران و بلاتکلیفی تیم

البته افکار عمومی و هواداران همچنان در انتظار بهبود شرایط باشگاه و شفافیت نقش‌ها و جایگاه‌ها، خبررسانی صحیح و مسائلی از این دست هستند. موضوعات مهمی که باید در روند باشگاه‌داری استقلال، مورد بازبینی اساسی قرار بگیرد. تجربه این ۹ روز تلخ می تواند برای افراد درست، آموزنده باشد.

انتظار می‌رود حداقل یک بیانیه رسمی، موضع رسمی هلدینگ سرمایه‌گذار و حامی باشگاه استقلال را برای هواداران کاملا روشن کند. در غیر این صورت، صلح فعلی شبیه چیزی خواهد بود که بین ژاوی و لاپورتا در اواخر فصل گذشته در اسپانیا رخ داد! و همه می‌دانیم در انتهای آن ماجرا چه اتفاقی افتاد.

Pooria
9 سپتامبر 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *