پیشنهاد جدید نایکی برای بارسلونا از راه رسید

پیشنهاد جدید نایکی برای بارسلونا بند پاداش قابل توجیه دارد که توجه مدیران این باشگاه را جلب کرده است. وسوسه نایکی برای بارسا: پیشنهاد جذاب رسید.

پیشنهاد جدید نایکی برای بارسلونا

به گزارش وب سایت “ورزشی“، نایکی از چند سال پیش قراردادی را با بارسلونا امضا کرده بود. به موجب این قرارداد، این کمپانی وظیفه طراحی و تولید و پخش لباس‌ها اول و دوم و سوم این تیم در هر فصل را برعهده داشت. اما حالا ظاهرا این قرارداد به زودی به پایان برسد.

تا قبل از این، خیلی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسا خبر داده بودند که آنها پیشنهادهای بهتری از سوی نایکی دریافت کرده‌اند. آنها به همین خاطر تصمیم دارند به قراردادشان با نایکی پایان دهند و خوان لاپورتا هم در صحبت‌هایش صراحتا این موضوع را تایید کرده بود.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که پیشنهاد آخر ارائه شده از سوی نایکی می‌تواند همه‌چیز را عوض کند. طی جلسه‌ای که دیروز میان مدیران بارسا و این کمپانی برگزار گردید، پیشنهاد جدید با جزئیات بسیار جذاب برای بارسلونا مطرح شد.

جزییات پیشنهاد نایکی به بارسا

جزییات پیشنهاد نایکی به بارسا

این شرکت آمریکایی به هیچ وجه حاضر نیست به همکاری پرسود با بارسلونا پایان دهد. علیرغم این که پیشنهادش در حد نیاز بارسلونا نیست، اما بند امضای قرارداد قابل توجهی در پینشهاد آنها وجود دارد. بندی که می‌تواند مشکلات جوانمردی مالی و خرید بازیکنان جدید برای فصل آینده را این باشگاه مرتفع کند.

در میان همه اینها، بارسلونا همچنین در حال پیشنهادهای رقابتی از پوما و بررسی امکان تولید کیت داخلی است. در حال حاضر، انتظار می رود که بارسلونا نایک به کار بر روی قرارداد فعلی ادامه دهد. اما آنها تمامی راه‌های ممکن را بررسی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *