چلسی ستاره‌ی پرتغالی را می‌خواهد

علی‌رغم تمامی مشکلات موجود، چلسی ستاره پرتغالی را می‌خواهد. چلسی ستاره‌ی پرتغالی را می‌خواهد. آبی‌های لندن خواهان فلیکس هستند.

چلسی ستاره‌ی پرتغالی را می‌خواهد

آبی‌های لندن همچنان مذاکرات برای به خدمت‌گرفتن ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید را ادامه می‌دهند.

به گزارش “ورزشی“، درگیری بین مدیران چلسی و اتلتیکو مادرید به یکی از سوژه‌های داغ پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا تبدیل شده‌است. امروز انتقال کانر گلگر به این باشگاه اسپانیایی با شکست مواجه شد. حالا این بازیکن پس از گذشت چند روز از مذاکرات، به تمرینات چلسی باز خواهد گشت.

گفته می‌شد که توافق نهایی برای انتقال او به اتلتیکو انجام شده‌است. اما انصراف مدیران چلسی از جذب اورموردیون اتلتیکویی‌ها را شاکی کرد. آنها هم از سوی دیگر گفتند که دیگر حاضر به جذب گلگر نیستند. این در شرایطی بود که فلیکس هم به عنوان بخشی از این انتقال به استمفوردبریج برود.

حال بخاطر تنش‌ها و درگیری‌های به وجود آمده میان مدیران این دو باشگاه در روزهای اخیر، با اعلام دیلی میل، چلسی همچنان به جذب این بازیکن تمایل دارد. از این رو مذاکرات برای جذب مجدد او را در طی چند روز آینده ادامه خواهد داد. مربی چلسی انزو مارسکا هم تاکید زیادی به جذب او دارد.

فلیکس در فصل گذشته

فلیکس در فصل گذشته

فلیکس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال پیش با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بارسلونا شد. ولی شرایط مالی این باشگاه اجازه خرید دائمی این بازیکن را به آن‌ها نداد. این بازیکن پیش از این هم به صورت قرضی در چلسی توپ زده‌بود. او اکنون مشتاق است که دوباره به رقابت‎‌های لیگ برتر انگلیس باز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *