گام های بلند والیبالیست های هرازی برای صعود به فینال

گام های بلند والیبالیست های هرازی برای صعود به فینال ، تیم والیبال لبنیات هراز آمل توانست در یک رقابت دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر برای صعود به فینال یک گام بلند بردارد. شاگردان بهروز عطایی توانستند عملکرد موفقی داشته باشند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

بهروز عطایی فاتح اولین جدال مربیان با تجربه لیگ برتر والیبال

به گزارش سایت ورزشی ، تیم لبنیات هراز آمل توانست در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال پیکان را شکست دهد. هرازی ها یک گامل موفق برای صعود به فینال برداشتند. عطایی سرمربی با تجربه تیم توانست در جدال با مربی پیکان موفق تر عمل کند و تیمش را به سمت صعود به فینال سوق دهد.

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه 10 اسفند با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد. دومین مسابقه از ساعت 18 شروع شد. تیم های لبنیات هراز آمل و پیکان روبروی هم قرار گرفتند و نماینده مازندرانی ها توانست 3-0 تیم پیکان را شکست دهد.

عطایی سرمربی تیم هراز آمل در اول مسابقه ترکیب بازیکنانی همانند پوریا حسین‌خانزاده، عرفان نوروزی، علی حاجی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، محراب ملکی‌سرخی و علی رمضانی و ابوالفضل قلی‌پور لیبروی این تیم در زمین چید.

در سمت پیکان نیز محمد فلاح، رافائل فارینا، حمزه زرینی، علی شفیعی، محمدطاهر وادی و پوریا فیاضی بازیکنان شروع کننده تیم پیکان در این دیدار جذاب بودند که محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو تیم حضور داشتند.

گام های بلند والیبالیست های هرازی برای صعود به فینال

تیم ملی والیبال ایالات متحده آمریکا

 

نتایج ست های مسابقه والیبال پیکان – هراز آمل

در این مسابقه تیم پیکان تهران در سه ست متوالی با امتیازهای 27-25 و 25-22 و 25-20 مسابقه را به لبنیات هراز واگذار نمود و یک گام از دیدار فینال دور ماند.

والیبال لبنیات هراز در اوایل ست نخست چهار امتیاز از پیکانی ها جلو افتاد و این برتری را تا امتیاز 17 حفظ نمود و در پایان نیز دو تیم در امتیاز 23 برابر شدند و رقابت بسیار هیجان انگیز شد. در پایان نماینده آمل بازی را 27 بر 25 پیروز شد. تماشاگران آملی در ست اول جشن بردشان را برگزار کردند.

بازی در ست دوم نیز با برتری لبنیات آمل شروع شد و آنها مسابقه را حفظ کردند و با امتیاز 25 بر 22 پیروز شدند. از لحاظ ست دو صفر به نفع نماینده شمالی ها دنبال شد. رافائل بازیکن خارجی پیکان نیز در این ست از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از تیمش خارج گشت.

در ست سوم نیز پیکان تهران سه امتیاز متوالی به حریف خود واگذار کرد و پیمان اکبری درخواست وقت استراحت نمود. برتری هرازی ها تا پایان ست ادامه داشت و 25 بر 20 پیروز شدند. بدین ترتیب پیکان سه بر صفر در ست ها بازی را واگذار کرد. نماینده آمل اولین دیدارش را در مرحله نیمه نهایی والیبال با برد تجربه کرد.

 

داوران مسابقه والیبال لیگ برتر پیکان – لبنیات هراز

داوران بازی نیز خلیل یگانه مجد و حمید حق بین بودند که 109 دقیقه بازی را قضاوت می کردند. همچنین مسعود ذوقی ، محمد عشق دوست، وحید پورکاشیان نیز به عنوان داورهای اول ، دوم و داور ویدیو چک بودند. بیش از 1000 نفر در این مسابقه تماشاگر وجود داشت. به دلیل استقبال زیاد از این رقابت هیجان انگیز ظرفیت سالن پر شد و از ست دوم درب سالن ها بسته شد و دیگر اجازه ورود به کسی داده نمی شد.

محمود افشاردوست، امیرحسین منظمی، مصطفی کارخانه و مسئولان ورزشی دو باشگاه لبنیات هراز و پیکان تهران از تماشاگران ویژه این رقابت بودند. امیر حسن توخته به دلیل محرومیت امکان همراهی تیم لبنیات را نداشت و سرمربیان تیم های شهاب یزد و پاس گرگان نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

 

تیم والیبال زنان امریکا

 

گام های بلند والیبالیست های هرازی برای صعود به فینال

لبنیاتی ها و پیکان در دیدار دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی هرکدام یک پیروزی دارند در دور رفت لبنیات میزبان بود و سه صفر حریف را شکست داد. و در دور برگشت نیز پیکان در تهران سه بر دو حریف را مغلوب نمود. لبنیات هراز آمل با 18 برد. هشت باخت و 52 امتیاز به عنوان تیم دوم و پیکان تهران با 16 پیروزی، 10 باخت و 51 امتیاز با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده‌بندی مقدماتی راهی پلی‌آف شدند. در مرحله یک چهارم نهایی با عبور از تیم های فولاد سیرجان ایرانیان و نیان الکترونیک خراسان به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.

دیدار برگشت دو تیم هراز و پیکان ساعت 15 روز جمعه 12 اسفند برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، دو تیم براساس برنامه دور رفت روز یکشنبه 14 اسفند به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقه رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان به صورت تک بازی ساعت 14:30 روز سه‌شنبه 16 اسفند برگزار می‌شود و دیدار فینال نیز ساعت 18 همان روز انجام خواهد شد.

در دیگر مسابقه دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان تیم‌ شهداب یزد سه بر صفر پاس گرگان را شکست داد تا همچون لبنیات استرس کمتری برای مسابقه دوم داشته باشد.

mohamadnd
2 مارس 2023

1 دیدگاه در “گام های بلند والیبالیست های هرازی برای صعود به فینال

  1. سلام من مهلا هستم، عاشق والیبال و تیم های مطرح لیگ برتر رو دنبال میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *