طرح جایگزین مسی و روملو لوکاکو

طرح جایگزین مسی و روملو لوکاکو : باشگاه الهلال عربستان سعودی پس از ناکامی در جذب لیونل مسی و روملو لوکاکو، به دنبال جذب نوآ لانگ از اینترمیلان است.باشگاه عربستانی به شدت با جذب مسی و لوکاکو مرتبط شده بود، اما هر دو بازیکن از آن زمان با باشگاه های فعلی خود قراردادهای جدیدی امضا کردند.در نتیجه اکنون الهلال به دنبال گزینه های دیگری است و لنگ یکی از بازیکنان مورد نظر آنهاست.

 لنگ یک بازیکن جوان با رتبه بالا است

لانگ وینگر 22 ساله بلژیکی است که از سال 2020 برای اینترمیلان بازی می کند.او یک بازیکن جوان با رتبه بالا است که در سطح بزرگسالان توسط بلژیک بازی کرده است.لانگ به خاطر مهارت های دریبلینگ، توانایی پاس دادن و خلاقیتش معروف است.او همچنین یک تمام کننده خوب است و در این فصل در 30 بازی برای اینترمیلان 10 گل به ثمر رسانده است.

طرح جایگزین مسی و روملو لوکاکو
طرح جایگزین مسی و روملو لوکاکو

گزینه های دیگر برای الهلال چیست؟

اگر الهلال تصمیم بگیرد که نوآ لنگ را به خدمت نگیرد، تعدادی بازیکن دیگر وجود دارند که می توانند آنها را هدف قرار دهند.برخی از گزینه های دیگر عبارتند از:

جاناتان دیوید (لیل)
داروین نونیز (بنفیکا)
دوشان ولاهوویچ (فیورنتینا)
گابریل ژسوس (منچستر سیتی)
کریستوفر نکونکو (RB لایپزیگ)

الهلال به دنبال تقویت تیمش است

الهلال به دنبال تقویت تیم خود در آستانه فصل 2022-23 است.این باشگاه در پنج فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان را به دست آورده است و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار است.لنگ بازیکن خوبی برای تیم الهلال خواهد بود و به این باشگاه کمک می کند تا به اهدافش برسد.

اینترمیلان احتمالاً برای لانگ مبلغ بالایی را طلب خواهد کرد.باشگاه ایتالیایی از پتانسیل لانگ آگاه است و حاضر نیست او را با مبلغی کم بفروشد.اگر الهلال بخواهد لنگ را به خدمت بگیرد، باید آماده پرداخت مبلغ قابل توجهی باشد.

 الهلال یک باشگاه ثروتمند است

الهلال باشگاه ثروتمندی است و از خرج کردن پول برای بازیکنان هراسی ندارد.باشگاه منابع مالی لازم برای جذب لانگ را دارد و احتمالاً حاضر است مبلغ بالایی برای او بپردازد.الهلال منابع مالی دارد تا هر بازیکنی را که بخواهد به خدمت بگیرد. با این حال، آنها همچنین باید در مورد هزینه های خود هوشمندانه عمل کنند. باشگاه باید بازیکنانی را پیدا کند که برای سیستم آنها مناسب باشند و به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

طرح جایگزین مسی و روملو لوکاکو
طرح جایگزین مسی و روملو لوکاکو

 لنگ می تواند برای الهلال مناسب باشد

باشگاه عربستانی سبک هجومی فوتبال بازی می کند. و لنگ بازیکنی است که در آن سیستم قرار می گیرد.لانگ همچنین بازیکن جوانی است. که هنوز در حال پیشرفت است و پتانسیل پیشرفت بیشتر را دارد.

نتیجه

الهلال پس از ناکامی در جذب لیونل مسی و روملو لوکاکو، به دنبال جذب نوآ لانگ از اینترمیلان است.لنگ بازیکن جوانی است که امتیاز بالایی دارد. و می تواند یک بازیکن خوب برای تیم الهلال باشد.چند ماه آینده جالب خواهد بود. که ببینیم فعالیت نقل و انتقالات الهلال چگونه پیش می رود. این باشگاه پتانسیل جذب چند نام بزرگ را دارد. و آنها می توانند در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده نیرویی باشند. که می توان با آنها در نظر گرفت.

اینترمیلان احتمالاً مبلغ زیادی را برای لانگ طلب می کند. اما الهلال یک باشگاه ثروتمند است. و از خرج کردن پول برای بازیکنان ترسی ندارد.لنگ می تواند برای الهلال مناسب باشد و به باشگاه کمک کند. تا به اهدافش برسد.

Hesam
10 ژوئن 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *