ورزشی

عکس خصوصی نکونام لو رفت

عکس خصوصی نکونام لو رفت

جواد نکونام و علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال در هفته های اخیر دچار اختلاف شدید شده بودند. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران به دلیل دوستی با هر دو شخص یک قرار ملاقات ویژه ای را ترتیب داد و آنها را باهم آشتی داد. اما بعد از پایان جلسه آشتی سرمربی استقلال از یک اتفاق رخ داده تعجیب و ناراحت شد. در ادامه سایت ورزشی با عکس خصوصی نکونام لو رفت همراه ما باشید.

 

عکس خصوصی نکونام لو رفت

به گزارش سایت ورزشی ، جواد نکونام سرمربی حال حاضر تیم استقلال تهران که در کارنامه اش هدایت فولاد خوزستان را نیز دارد. متولد 5 آذر ماه 1359 بازیکن سابق تیم ملی و اوساسونا اسپانیا ، پاس تهران ، استقلال ، الوحده ، الشارجه امارات ، الکویت کویت ، سایپا تهران و العربی قطر بوده است. ظاهرا نکونام بعد از برگزاری مراسم دیشب جلسه سه جانبه بین علیرضا دبیر ، علی خطیر مصاحبه ای انجام نداد. اما از قرار معلوم یک اتفاق باعث شد تا ناراحتی او را در پی داشته باشد. سرمربی آبی ها علاقه مند بود که همه چیز در فضای آرام و بدون حاشیه دنبال شود.

آشتی خطیر و نکونام با وساطت علیرضا دبیر

نکونام در محل فدراسیون کشتی گفت: تصویر این مراسم امانت باقی بماند. و کسی آن را در فضای مجازی منتشر نکند. اما همان جمعه شب این عکس در اینترنت انتشار یافت و دسته به دست چرخید. در این بین ایرانی هم نمی توانیم به روزنامه و مطبوعات بگیریم. چون هیچ عکاس و خبرنگار اعزامی در آنجا حضور نداشت. تمام رسانه های معتبر این تصویر را از فضای مجازی برداشته بودند.

عکس خصوصی نکونام لو رفت

ظاهرا سرمربی استقلال بر خلاف انتظارش ، عکس مذکور منتشر شده را مشاهده کرد و کمی متعجب و دلخور شد. اما این ناراحتی احتمالا متوجه علیرضا دبیر نخواهد بود. زیرا خود رئیس فدراسیون تاکید داشت که نمی خواهد در جامعه رسانه ای پیرامون این موضوع مصاحبه ای انجام دهد و ترجیح می دهد در سکوت کار خودش را پیش ببرد. نکته جالب توجه در تصویر این بود که دبیر پاهای لخت خودش را بین پای نفر بغل دستی قایم کرده است.

خروج از نسخه موبایل