مشکل بزرگ پرسپولیس بعد از دو قهرمانی

تیم پرسپولیس تهران با سرمربیگری یحیی گل محمدی در این فصل توانست دو جام مهم لیگ برتر و جام حذفی را بدست بیاورد. اما ظاهرا یک مشکل بزرگ گریبانگیر پرسپولیس شد و با قهرمانی در هردو جام دچار مشکل مالی بزرگ شده است. در ادامه سایت ورزشی با خبر مشکل بزرگ پرسپولیس بعد از دو قهرمانی همراه ما باشید.

مشکل بزرگ پرسپولیس بعد از دو قهرمانی

مشکل بزرگ پرسپولیس بعد از دو قهرمانی

تیم پرسپولیس تهران در ابتدا قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد و توانست سپاهان را جا بگذارد. در جام حذفی نیز دربی و شهرآورد تهران را با استقلال برگزار کرد و برای دومین بار جام مهم قهرمانی را در سال 1402 بالای سر برد. اما یکی از مشکلاتی که گریبان پرسپولیس را گرفت مشکلات مالی بزرگ و سنگین تیم است. بر اساس قرارداد بازیکنان، قهرمانی در لیگ برتر ده درصد مبلغ قرارداد و قهرمانی در جام حذفی و 5 درصد مبلغ قرارداد هر فوتبالیست به عنوان پاداش به آنها تعلق می گیرد و با قهرمانی سرخ پوشان در هر دو جام، باشگاه باید به بازیکنانش 15 درصد از مبلغ قرارداد پاداش دهد.

مشکل بزرگ پرسپولیس بعد از دو قهرمانی

البته برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس پاداش هایی همانند ملی پوش شدن با مبلغ 1 میلیارد تومان دارند. پاداش حضور در بیش از 55 درصد بازی ها نیز به مبلغ 1 میلیارد تومان دارا هستند. پاداش رضایت مدیر عامل و سرمربی به مبلغ 1 میلیارد تومان در قراردادهای خودشان دارا می باشند. این مسائل سخت باعث شد تا باشگاه قرمزهای پایتخت مشکلات مالی بزرگی را پیش چشمانش ببیند. ظاهرا باشگاه قرمزهای پایتخت باید مبلغی تحت عنوان 100 میلیارد تومان برای تسویه با بازیکنان و پرداخت پاداش قهرمانی به آنها را فراهم نماید. این در واقع خارج از مبلغی است که این تیم برای عقد قرارداد برای فصل جدید با بازیکنان دارد. در ادامه سایت لطفا نظرات و دیدگاه تان را درباره این مشکل پرسپولیس در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *