مهدی طارمی به میلان می پیوندد؟

مهدی طارمی جزو بهترین بازیکنان فوتبال ایران است که در تیم پورتو عملکرد بی نظیری داشت و تبدیل به آقای گل لیگ پرتغال شد. همین موضوع باعث شد تا آث میلان به دنبال جذب مهاجم ایرانی باشد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید تا بدانید که آیا مهدی طارمی به میلان می پیوندد؟

 

حضور مهدی طارمی در باشگاه آث میلان:

به گزارش سایت ورزشی ، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت یکی از گزینه های جانشین زلاتان ابراهیموویچ را رونمایی کرد. نشریه گاتزتا از بازیکنانی نظیر مارکوس توران و جانلوکا اسکاما و مهدی طارمی جزو گزینه های تابستانی میلان نام برد. مهدی طارمی را حشره کوچک معرفی کرد. یعنی فردی که برای رسیدن به هدف هایش تا آخرین لحظه و نفس تلاش می کند. و به دنبال نتایج دلخواه خودش است و اصلا بیخیال داستان نمی شود.

مهدی طارمی به میلان می پیوندد؟

در ادامه این روزنامه به زندگی ورزشی مهدی پرداخت و او تا 27 سالگی در لیگ قطر توپ زد و سپس جزو انفجار بزرگ لیگ پرتغال محسوب شد و توانست در 3 فصل قبل 80 گل به ثمر برساند و عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را بدست بیاورد. به همین دلیل باشگاه میلان تمایل دارد که مهدی طارمی را جذب کند و یکی از گزینه های جانشینی زلاتان به حساب می آید. البته مشکل اصلی انتقال این بازیکن ایرانی به سن سیرو، یک سال باقی مانده قراردادش با پورتو عنوان شد. که مبلغ درخواستی اژدها اجازه چنین انتقالی را خواهد داد.

مهدی طارمی به میلان می پیوندد؟

مهدی طارمی به میلان می پیوندد؟

شایعات پیرامون جذب مهدی طارمی توسط این باشگاه قوت گرفته است. و توییت اکرم کونور خبرنگار حوزه نقل و انتقالات باشگاه های اروپایی خبر علاقه روسونری به مهاجم ایرانی را کامل پوشش داد. کونور در یک توییت ادعا کرد که میلان قصد دارد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو را با مبلغ 10 میلیون یورو جذب کند. البته این روزنامه نگار جزئیات زیادی از مدت زمان قرارداد و مبلغ پیشنهادی اش نداد. طارمی در حال حاضر در رقابت های تورنمنت کافا در قرقیزستان به سر می برد و فعلا ترجیح می دهد تا درباره آینده ورزشی اش صحبتی به میاننیاورد.

mohamadnd
14 ژوئن 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *