آنا مارکوویچ کیست؟

یکی از زیباترین و جذاب ترین فوتبالیست های زن دنیا قطعا آنا مارکوویچ اهل کشور کرواسی است. آنا چهره جذاب و زیبایی دارد که هرکس با دیدنش فکر می کند او یک مدل است. اما این خانم چشم رنگی با 23 سال سن یکی از فوتبالیست های عضو تیم ملی زنان کرواسی است. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه شوید تا بدانید آنا مارکوویچ کیست؟

 

آنا مارکوویچ کیست؟

آنا ماریا مارکوویچ بازیکن فوتبال خانم اهل کشور کرواسی که در تاریخ 9 نوامبر 1999 در شهر اسپلیت کرواسی به دنیا آمد. او سال ها در حرفه فوتبال فعالیت می کند و در حال حاضر نیز عضو باشگاه گراس هاپرز زوریخ می باشد. در ادامه به طور کامل بیوگرافی و شرح حال زندگی آنا را مورد بحث و بررسی قرار می دهید. در ادامه شما می توانید اخبار ورزشی را نیز دنبال کنید.

آنا مارکوویچ کیست؟

دوران کودکی و حضور فوتبالی اش

خانم آنا ماریا در 12 سالگی به کشور زیبای سوئیس مهاجرت می کند و او در زوریخ بزرگ شد. آنا فعالیت رسمی و حرفه ای خودش را در رشته ورزشی فوتبال با باشگاهی در سوئیس آغاز کرد. این خانم انگیزه زیادی از رشد فوتبال زنان در آستانه دوران حرفه ای دارد. فدراسیون فوتبال کرواسی به دلیل عملکرد بی نظیر و فوق العاده اش در گراس هاپر توجه زیادی به او کرد. او سپس به تیم ملی زنان کرواسی دعوت شد و سفر او به عنوان بازیکن تیم ملی کشور کروات ها در همان زمان آغاز شد. البته اگرچه او و خانواده اش در سن 12 سالگی آنا به زوریخ سوئیس مهاجرت کردند اما او به طور کامل به زبان کروات مسلط است.

آنا مارکوویچ کیست؟

تحصیلات آنا ماریا ماکوییچ

خانم آنا تحصیلات اولیه خود را در دبیرستان تمام کرد و سپس به حرفه مدلینگ در شهر میلان پرداخت و همزمان نیز در ورزش فوتبال فعالیت نمود. در حال حاضر نیز او دانشجوی در حال تحصیل است. ایشان علاقه زیادی به کارهای فوتبال و مدلینگ دارد و هر روز تصاویر زیادی از خودش در پیج اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

 

قد و وزن آنا ماریا مارکوویچ

خانم ماریا چشم های زیبا به رنگ فندقی دارد و پوست سفید و موی بلوند و بینی نوک تیز در زیبایی اش تاثیر فوق العاده ای داشت. قد آنا 173 سانتی متر و 51 کیلوگرم نیز وزن دارد. ماشین او یک مرسدس بنز سفید است که در صفحه خودش در زمان های مسافرت عکس می گذارد.

آنا مارکوویچ کیست؟

الگوی ورزشی اش کریستیانو رونالدو

آنا ماریا مارکوویچ از بازیکن مورد علاقه خود یاد کرد و گفت به کریس رونالدو پرتغالی علاقه داشته و او را منبع الهام خود می داند. همچنین از لوکا مودریچ به عنوان الگو ورزشی یاد می کند. فوتبال بازی کردن برای باشگاه اف سی زوریخ فاورن زیر 21 ساله ها را از سال 2017 تا 2019 در لیگ ملی B شروع کرد. او جزو زیباترین فوتبالیست های زن دنیا است که تا بحال 26 بازی انجام داد و 7 گل به ثمر رسانده است.

 

مصدومیت آنا

خانم ماریا مارکوویچ با نام اصلی Ana Maria Markovic جزو زیباترین چهره های دنیا را در خانم های فوتبالیست دارد و حتی در اینستاگرامش فاش کرد که به دلیل آسیب دیدگی برای مدتی از فوتبال دور خواهد ماند. ملی پوش کروات ها جزو چهره جذاب این کشور در ورزش شناخته می شود. او در حین مسابقه برای تیم گراس هاپرز زوریخ از سمت زانو دچار آسیب دیدگی شدید شد. حتی زمانی که پزشکان برای مداوای او به درون زمین رفتند بسیار احساساتی شد و اشک ریخت.

آنا مارکوویچ کیست؟

ازدواج و همسر آنا ماریا مارکوویچ

آنا ماریا مارکوویچ خانم فوتبالیست جذاب و زیبا هنوز موفق به ازدواج نشده است. البته خبرهایی نامعتبر در این زمینه گفت که احتمالا او دوست پسر دارد. اما در این باره اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. همچنین در مصاحبه ها عنوان کرد که علاقه ای به داشتن فرزند ندارد. در حال حاضر تمام تمرکز خودش را بر روی رشته فوتبال قرار داده است. همچنین بیان داشت که در زمان مناسب ازدواج و فرزند می آورد و فعلا هنوز وقتش نیست.

آنا مارکوویچ کیست؟

میزان درآمد آنا ماریا مارکوویچ

درآمد آنا ماریا ماکوویچ فوق العاده است و البته هنوز میزان دقیق پولی که به عنوان دستمزد هفتگی بدست می آورد به بیرون درز نکرده است. البته ارزش خالص آنا در سال 2022 حدودا 800 هزار دلار آمریکا عنوان شده است. او از اینستاگرام و تیک تاک و یوتیوب نیز درآمد فوق العاده بالایی دارد. خانم آنا ماریا مارکوویچ در فصل 2020-2022 برای تیم گراسهاپر در سوپر لیگ زنان سوئیس بازی کرد و در مجموع 55 بازی 15 گل به ثمر رساند. به دلیل عملکرد شگفت انگیزی که داشت، توجه فدراسیون فوتبال کرواسی را به خود جلب کرد. او سپس در 30 نوامبر 2021 وارد تیم ملی فوتبال زنان کرواسی شد. باید بگوییم که وی می خواهد جام جهانی فوتبال زنان جهان را با این تیم بدست بیاورد.

آنا مارکوویچ کیست؟

اینستاگرام آنا ماریا مارکوویچ

زیباترین خانم فوتبالیست دنیا در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و با اشتراک گذاری تصاویر فالوورهای زیادی جمع نموده است. او در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون فالوور دارد و این رقم همه روزه در حال افزایش است.

آنا مارکوویچ کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *