واکنش عنایتی پس از صعود به فینال

رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران توانست تیمش را به فینال برساند. عنایتی چند وقت قبل از طرف فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی امید انتخاب شد. در ادامه سایت ورزشی با واکنش عنایتی پس از صعود به فینال همراه ما باشید.

 

واکنش عنایتی پس از صعود به فینال

رضا عنایتی بازیکن سابق و سرمربی حال حاضر تیم فوتبال امید توانست در مقابل اردن به پیروزی دست پیدا کند. عنایتی در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل اردن و صعود به فینال مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا عنوان نمود: تیم اردن واقعا عالی بود و ما یک بازی فوق العاده سنگین را تجربه نمودیم. باید از بازیکنان خود بابت این غیرتی که به خرج دادند تشکر کنیم. و واقعا توانسته بودند این نتیجه را رقم بزنند. عنایتی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و فعلا توانسته تیم را به فینال این مسابقات برساند. و امید داریم که رضا عنایتی بتواند معجزه ای در تیم فوتبال امید به وجود بیاورد.

واکنش عنایتی پس از صعود به فینال

ایشان در ادامه بیان داشت: حالا شادی پیروزی در مرحله نیمه نهایی تمام شده و باید به فکر فینال این مسابقات باشیم. برای ما اصلا فرق ندارد که حریف ما عراق باشد یا عمان چون ما باید برای پیروزی و موفقیت تلاش کنیم. قطعا هر تیمی که پا به فینال این رقابت ها می گذارد. خودش را حسابی آماده کرده است و بچه های ما نیز باید قوی عمل کنند.

واکنش عنایتی پس از صعود به فینال

عنایتی در پاسخ به سوالی مبنی بر فشار بدنی به بازیکنان تیم در اواخر نیمه دوم، گفت:

رضا در ادامه گفت: این کاملا قابل پیش بینی بود و ما هر یک روز در میان بازی انجام می دادیم. البته بازیکنان ما در نیمه دوم واقعا توانسته بودند بازی را کامل مدیریت نمایند. ما شرایط تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. در کربلا ساعت 5 تا 6 تمرین داشتیم و واقعا فشار بدنی زیادی به ما وارد شده بود. درباره ریکاوری هم مشکل فشردگی مسابقات باعث شد کمی اذیت شویم.

mohamadnd
19 ژوئن 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *