بازگشت ستاره سینما به مربیگری فوتبال

یکی از بازیکنان و بازیگران سینمای ایران در سالهای اخیر پژمان جمشیدی است. او علاوه بر اینکه در پرسپولیس روزهای خوبی را گذارند این روزها در سینمای ایران نیز نقش آفرینی می کند و جزو ستاره های این حرفه محسوب می شود. بازگشت ستاره سینما به مربیگری فوتبال می تواند جالب باشد پس در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی فوتبالیست و بازیگر اهل ایران متولد 20 شهریور ماه 1356 می باشد. در طول فعالیت ورزشی خود در باشگاه های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، فولاد خوزستان ، استیل آذین و تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت. او جزو پول ساز ترین و فعال ترین بازیگر سینمای ایران در سال های اخیر می باشد.

نسل طلایی باشگاه پرسپولیس تهران

بازگشت ستاره سینما به مربیگری فوتبال

او حرفهٔ بازیگری‌اش را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد. برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. همچنین نقش‌آفرینی او در مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی برایش تندیس جشن حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی در تلویزیون را به همراه داشت. همچنین جمشیدی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ برای بازی در نقش مکمل فیلم یادگار جنوب در جشنواره فجر نامزد شد و دیپلم افتخار این جشنواره را کسب کرد.

 

بازگشت ستاره سینما به مربیگری فوتبال

پژمان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس چند سالی است. که به شغل بازیگری روی آورده است و قصد دارد دوران مربیگری را نیز طی کند. جمشیدی این روزها به این فعالیت روی آورده تا بتواند در کلاس های مربیگری درجه A ثبت نام نماید و دوره های مربیگری را به طور حرفه ای دنبال نماید. جمشیدی این روزها نمایش درخشانی در فیلم های سینمایی و سریال تلویزیونی داشت و تصمیم ندارد که ارتباط ورزشی خودش را قطع کند. او می خواهد با شرکت در کلاس های مربیگری پیشرفته احتمالا به زودی وارد حرفه مربیگری نیز شود.

mohamadnd
21 ژوئن 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *