تفریح سردار آزمون و آرمین 2FM در شمال

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه بایرلورکوزن آلمان می باشد. آزمون از جمله بازیکنانی است که دوستان خواننده صمیمی زیاد دارد و یکی از آنها آرمین زارعی معروف به آرمین 2afm خواننده رپ پاپ دنیای موسیقی است. در ادامه سایت ورزشی با مطلب تفریح سردار آزمون و آرمین 2FM در شمال همراه ما باشید.

تفریح سردار آزمون و آرمین 2FM در شمال

به گزارش سایت ورزشی ، سردار آزمون از جمله بازیکنان فوتبال است. که این روزها تعطیلات خودش را در کنار خواننده مشهور ایرانی در شمال کشور سپری می کند. سردار فصل پر فراز و نشیبی را در کشور آلمان با باشگاه بایرلورکوزن سپری کرد. ستاره ایرانی فصل اول با مصدومیت روبرو شد و سپس بعد از حضور ژابی آلونسو در ابتدا نیمکت نشین بود و سپس اعتماد این سرمربی اسپانیایی را بدست آورد و جزو بازیکنان تعویضی یا در برخی بازی ها از ابتدا فیکس حضور داشت. آزمون بعد از پایان مسابقات باشگاهی خودش در بازی های کافا و جشن قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت کافا حضور داشت. حالا این بازیکن گنبدی مشغول گذراندن تعطیلات خودش در ایران است. آزمون بعد از اینکه چند روزی را در شهرش حضور داشت به سمت شمال و دریا سفر کرد تا ادامه تعطیلاتش را آنجا بماند.

تفریح سردار آزمون و آرمین 2FM در شمال

آزمون در این روزها یک دوست صمیمی و خاص پیدا کرده و آنهم آرمین زارعی ملقب به 2afm است. آرمین فعالیت مجاز خودش را در موسیقی پاپ چند سالی است که آغاز کرده و چند روز قبل نیز در شهر محمود آباد کنسرت داشت که سردار آزمون میهمان خاص و ویژه ای که در سالن مورد تشویق حاضران سالن قرار گرفت. او به عنوان یکی از صمیمی ترین دوستان آرمین در کنسرت معرفی شد. این روزها نیز در کنار دوست خواننده اش در حال شمال گردی و گذراندن تعطیلات است. اما یکی از نکات قابل توجه درباره ستاره فوتبالیست ایرانی این است که آیا فوتبالش را در باشگاه آلمانی ادامه می دهد یا راهی تیم های فرانسوی می شود؟

mohamadnd
3 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *