قهرمان بوکس سنگین وزن جهان 2022

بوکس یکی از پرطرفدارترین ورزش های رزمی جهان می باشد. قهرمان های بوکس سنگین وزن دنیا هر ساله با حضور تماشاگران زیاد برگزار می شود. تایسون فیوری بعد از برد مقابل دیلیان وایت جزو قهرمان های سنگین وزن جهان در سال 2022 شده است. در ادامه سایت ورزشی با مطلب قهرمان بوکس سنگین وزن جهان 2022 همراه ما باشید.

 

قهرمان بوکس سنگین وزن جهان 2022

تایسون فیوری بعد از برد در برابر حریفش دیلیان وایت بیان داشت: همه کمربندهای قهرمانی قابل بردن را برده ام. حالا می توانم بوکس را کنار بگذارم. او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تمام کمربندها را بردم و کاری بیشتر از این نمی توانم انجام دهم. در مسابقه فینال یک نبرد تمام عیار بریتانیایی محسوب می شد. دوتا از بهترین ها بوکسورها روبروی هم ایستادند. در نهایت تایسون فیوری در پایان راند ششم مبارزه با یک فن آپرکات حریفش را ناک اوت نمود. او در بین تشویق هزاران نفر کمربند قهرمانی را بدست آورد.

قهرمان بوکس سنگین وزن جهان 2022

تایسون فیوری بعد از کسب عنوان قهرمانی 2022 گفت: برنامه ام را برای آویزان کردن دستکش هایم چیده ام. یک تصمیم برای تبدیل به اولین قهرمان بلامنازع سنگین وزن بعد از لنوکس لوئیس را ندارد. او گفت بعد از سومین مبارزه با دیونتای وایلدر در اکتبر سال قبل به همسر خودش قول داد کناره گیری کند. او به عشق هوادارانش بار دیگر جنگید. این بوکسور 2 متر و 6 سانتی متر بوکس دنیا بعد از پیروزی با 23 ناک اوت رکورد شکست ناپذیری اش را به 32 برد و یک تساوی رساند. قبلا نیز گفت قصد دارد بعد از راکی مارسیانو جزو دومین سنگین وزن تاریخ بدون شکست بازنشسته شود.

پخش زنده مسابقات بوکس

ترک دنیای بوکس توسط تایسون فیوری

بوکسور بریتانیایی قهرمان سنگین وزن جهان در سال 2022 شد. او گفت: فرانک مرا یک آدم چاق 178 کیلیویی در آستانه مرگ را به این رشته برگرداند. وقتی همه ترسیدند من را روی رینگ بیاورند او مرا بازگردانی کرد. فیوری 33 ساله قبلا نیز سال 2015 مقام قهرمانی جهان را بدست آورد. و سپس از دنیای حرفه ای کنار رفت. سال 2020 بار دیگر مقام قهرمانی را از آن خودش کرد.

تایسون فیوری در دوران قدیم سال ها با مشکلاتی نظیر اتهام دوپینگ ، اعتیاد به الکل ، اضافه وزن و افسردگی شدید روبرو بوده است. او مبتلا به بیماری اختلال روان شخصیت دو قطبی دارد. در یک دوره از زندگی اش دارای احساس پوچی ، بی ارزش و بیزاری از زندگی است. احساساتی که در او شدید شد و در سال 2015 در کشور آلمان به فرمانروایی ولادیمیر کلیچکو در رینگ پایان داد و مقام قهرمانی جهان را از آن خودش نمود.

قهرمان بوکس سنگین وزن جهان 2022

قبلا نیز بعد از کسب این افتخار و کناره گیری از میادین ، شوگرهیل استوارد مربی آمریکایی اش انگیزه زیادی را برای بازگشت به رینگ داد. وایت که یکی از بنام‌ترین ورزشکاران عرصه بوکس در جهان لقب دارد. پیش از این در ۲۷ سالگی یک بار رکورد ۱۶ بازی بدون باخت در مسابقات حرفه‌ای را ثبت کرده بود. او یکبار دیگر نشان داد که بوکسور فوق العاده ای است.

mohamadnd
8 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *