سکوت گل‌ محمدی درباره کریم شکست

چند روز قبل صحبت هایی مطرح شد که احتمالا کریم باقری از باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد. حتی برخی عنوان کردند که این اتفاق از طرف گل محمدی به درویش رسیده است. اما یحیی گل محمدی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در ادامه سایت ورزشی با سکوت گل‌ محمدی درباره کریم شکست همراه ما باشید.

 

سکوت گل‌ محمدی درباره کریم شکست

به گزارش سایت ورزشی ، بالاخره یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها نسبت به تمدید قرارداد کریم باقری در این تیم واکنش نشان داد. تمرینات باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته در حالی آغاز شد. کریم باقری غایب بزرگ تمرینات باشگاه در این هفته بود و حسابی جنجال بپا کرد و گل محمدی نیز به آن پرداخت. غیبت او در حالی است که هواداران و اعضای باشگاه پرسپولیس با انتشار استوری خواستار تمدید قرارداد با کاپیتان سابق و مربی کنونی تیمشان شدند. حتی گل محمدی نیز در حاشیه تمرین باشگاه به سکوت خود درباره کریم باقری پایان داد. او صریحا خواست هر طور شده قرارداد با ایشان انجام گیرد. و ابراز امیدواری نمود که انشالله مشکلات باقری حل و فصل شود.

سکوت گل‌ محمدی درباره کریم شکست

یحیی در این باره گفت: قطعاً من و بازیکنان این درخواست را داریم. دل همه ما برایشان تنگ است. تصور پرسپولیس بدون کریم برای شخص من واقعاً سخت است. امیدوارم هرچه زودتر برگردد و باشگاه هم پیگیر کارش باشد. او با اشاره به نقش باقری عنوان کرد: کریم بازیکن بزرگی برای باشگاه بوده و هم مربی بزرگی؛ حضورش در کنار ما باعث قوت قلب است. شخصاً امیدوارم که مشکلات کریم باقری برطرف شود. در ادامه باید ببینیم که آیا این درخواست رسمی از سمت سرمربی باشگاه پرسپولیس می تواند مفید واقع گردد. آیا باشگاه پرسپولیس سرانجام برای تمدید با این اسطوره باشگاه تماس خواهد گرفت یا خیر. البته برخی این موضوع را دستور از بالا عنوان کردند و این را یک موضوع سیاسی می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *