تصادف یک پرسپولیسی با موتورسیکلت

باشگاه پرسپولیس تهران کادر فنی و اعضای هئیت مدیره و افراد زیادی را در درون خودش به عنوان کارمند دارد. متاسفانه امروز با خبر شدیم که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با سانحه تصادف روبرو شده است. در ادامه سایت ورزشی با تصادف یک پرسپولیسی با موتورسیکلت همراه ما باشید.

 

تصادف یک پرسپولیسی با موتورسیکلت

به گزارش سایت ورزشی ، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی قرمزها که حالا یکی از اعضای بخش نقل و انتقالات باشگاه نیز به حساب می آید. صبح امروز در مسیر حضور در ساختمان باشگاه تصادف کرد. لشگری با موتور سیکلت در مسیر حضور در باشگاه قرار داشت. کنترل موتور از دستش خارج شد و بر روی زمین برخورد کرد. این مدیر تصادف با موتور داشت و به جهت درمان خانگی فعلا باید مدتی را در منزل خودش سپری نماید. برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی می نماییم. قطعا تصادف ایشان چندان شدید نبوده و با استراحت در منزل می تواند به محل کار خودش بازگردد.

با حکم سید مجید صدری سرپرست روابط عمومی پرسپولیس مصطفی لشگری چند وقت پیش به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب شد. مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و مدیر روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از جمله سوابق مصطفی لشگری است که سال‌های زیادی را در حوزه رسانه‌ای ورزش سپری کرده است. در بخشی از حکم صادره از سوی رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس برای ایشان آمده است. نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی. به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس» منصوب می‌گردید. انتظار آن است که با استعانت از قدرت لایزال الهی و تلاش خستگی ناپذیر، همراه با مدیریت خردمندانه، نسبت به انجام امور محوله، تحقق اهداف و استراتژی‌های پرطرفدارترین باشگاه آسیا و ارتقای این سرمایه عظیم اجتماعی، همت گمارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *