تیم مورد علاقه باربی مشخص شد

باربی یکی از فیلم های سینمایی جذاب و پرطرفدار در دنیا که علاقه مندان زیادی را دارد. مارگو رابی خانم بازیگر شخصیت اصلی این فیلم است که در تازه ترین اقدام از تیم مورد علاقه اش رونمایی کرده است. در ادامه سایت ورزشی با “با تیم مورد علاقه باربی مشخص شد” همراه ما باشید.

 

تیم مورد علاقه باربی مشخص شد

فیلم سینمایی باربی یکی از جدیدترین فیلم ها که به تازگی در سینماهای دنیا اکران شده و مورد استقبال افراد مختلف جهان قرار گرفته است. مارگو رابی بازیگر مشهور استرالیایی نقش باربی را در این فیلم بازی می کند. نکته جالب توجه اینکه بازیگر مشهور علاقه زیادی به تیم فولام انگلیس دارد. او یکی از طرفداران پرپاقرص باشگاه انگلیسی به حساب می آید. همچنین آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایرن نیز دو فصل در تیم فولام بازی کرده بود و سپس اشکان دژاگه هم دو فصل در این تیم لندنی به میدان رفت.

تیم مورد علاقه باربی مشخص شد

درباره فیلم باربی:

فیلم باربی یا Barbie با ژانر کمدی فانتزی محصول آمریکا در سال 2023 به کارگردانی گرتا گرویک می باشد که فیمنامه را نوآ بامباک نوشت. فیلم مبتنی بر عروسک های باربی شرکت متل می باشد و نخستین لایو اکشن ساخته شده بر اساس این عروسک بعد از مجموعه ای از فیلم های تلویزیونی و انیمیشنی به شمار می رود. مارگو رابی نقش باربی و رایان گاسلینگ نقش کن را ایفا می نماید. به دنبال وقوع بحران وجودی ، به سفر خودشناسی می روند. دیگر گروه بازیگران شامل آمریکا فررا، کیت مک‌کینون، ایسا رای، رئا پرلمان و ویل فرل می‌شوند.

 

مارگو رابی شخصیت اصلی فیلم باربی

مارگو الیز رابی یا Margot Elise Robbie متولد 2 ژوئیه 1990 بازیگر اهل استرالیا که برای بازی در فیلم های مستقل و بلاکباسترها مشهور شد. او افتخارات زیادی شامل دو نامزدی در مراسم اسکار ، چهار نامزدی در گلدن گلوب و 5 نامزدی در فیلم بفتا دارد. مجله تایم در سال 2017 او را جزو 100 شخصیت تاثیرگذار در دنیا دانست و نامش در سال 2019 توسط فوربز در رتبه بندی بهترین بازیگران زن دنیا قرار گرفت که بیشترین دستمزد را می گیرد.

mohamadnd
3 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *