حمایت محمد مایلی کهن از آجرلو

محمد مایلی کهن سرمربی قدیم تیم ملی و از جمله بازیکنان پرسابقه ایرانی که جزو چهره های قدیمی و تاثیرگذار قرمزهای پایتخت نیز می باشد. او در یک اظهار نظر جالب از مدیر عامل سابق استقلالی ها حمایت نمود. در ادامه سایت ورزشی با حمایت محمد مایلی کهن از آجرلو همراه ما باشید.

 

حمایت محمد مایلی کهن از آجرلو

به گزارش سایت ورزشی ، محمد مایلی کهن از جمله چهره های جنجالی و انتقادی فوتبال ایران که در سال های اخیر نسبت به تمام مسئولین ، فوتبالیست ها ، قلعه نویی و علی دایی و همه و همه اعتراض داشت. مایلی کهن قبلا یک مصاحبه تندی بر علیه مسئولان نظام داشت. که حسابی جنجالی و پرسرو صدا شده بود. اما در اظهار نظر جنجالی از آجرلو حمایت کرد. با سال 382 رابطه این دو شخص دچار تلاطم و دعوا شد. آنها در برنامه 90 تلویزیونی عادل فردوسی پور بر سر چندین بازیکن تیم پاس تهران که ممد مایلی کهن سرمربی تیم ملی امید بود. آقای مایلی کهن می خواست چنین بازیکنانی را در اختیار داشته باشد. بنابراین در آن زمان اختلاف شدیدی با مصطفی آجرلو داشت. که دعوای آنها رسانه ای شده بود.

اما محمد مایلی کهن اخلاق ساده و رک دارد و حرف هایش را بی پرده بیان می کند. با اینکه سرمربی سابق تیم ملی با آجرلو قبلا دعوا کرد. اما در یک گفتگو از مدیر عامل سابق استقلال حمایت نمود. با اینکه آقای مایلی کهن در یک گفتگو مفصل بیان داشت: من هنگامی که سرمربی تیم امید بودم با آقای آجورلو دعوا کردم اما نمی‌توانم کارنامه او را کتمان کنم. این مدیر همراه با یک سرمربی ایرانی توانست استقلال را بدون شکست قهرمان لیگ برتر کند اما سه ماه پس از چنین کاری او را برکنار کردند و افراد دیگری را سر کار آوردند! به نظر شما علت حمایت مایلی کهن از آجرلو چیست؟

mohamadnd
9 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *