بازگشت آرسنال به لیگ قهرمانان اولین بازی psv

بازگشت آرسنال به لیگ قهرمانان اولین بازی psv.آرسنال پس از شش سال غیبت پیروزمندانه به لیگ قهرمانان اروپا بازگشت و در حالی که برای رویارویی با پی اس وی در ورزشگاه امارات آماده می شود. مدیر میکل آرتتا از این که یک بار دیگر در این تورنمنت معتبر شرکت کند مملو از غرور و هیجان است. با بازگشت آرسنال به صحنه اروپا. آرتتا به چالش‌های منحصربه‌فرد بازی در اروپا و رقابت مداوم بین دروازه‌بان‌های آرون رمزدیل و دیوید رایا نیز پرداخت.

بازگشت آرسنال به لیگ قهرمانان اولین بازی psv

بازگشت طولانی مدت با شکوه

میکل آرتتا از آرسنال خواسته است تا از این لحظه استفاده کند و از بازگشت خود به لیگ قهرمانان اروپا، که با بازی موردانتظار مقابل PSV آیندهوون آغاز می شود، “بهترین استفاده” را ببرد. آرسنال، باشگاهی که زمانی حضور ثابتی در لیگ قهرمانان اروپا داشت. پس از شش سال وقفه به این رقابت ها بازگشت. سفر آن‌ها با بازی خانگی در گروه B مقابل PSV آغاز می‌شود. که طرفداران می‌توانند آن را به صورت زنده در TNT Sports تماشا کنند و Discovery+ پلتفرم انحصاری برای پوشش لیگ قهرمانان اروپا است.

خود آرتتا ارتباط عمیقی با این رقابت ها دارد. زیرا پیش از این برای آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد. او با ابراز غرور و هیجان بسیار زیاد از دورنمای بازگشت به مسابقات، اظهار داشت: مدت زیادی از حضور ما در این مسابقات برای باشگاه می گذرد و بدیهی است که این اولین بار برای من به عنوان یک مربی است، بنابراین من من واقعا منتظر آن هستم.”

حضور آرسنال در لیگ قهرمانان
حضور آرسنال در لیگ قهرمانان

سرمربی آرسنال ادامه داد

“ما به دنبال آن بودیم و برای آن جنگیدیم، و حالا به آن دست یافته ایم. باید از آن نهایت استفاده را ببریم. این از خانه شروع می شود و من مطمئن هستم که هواداران ما این کار را خواهند کرد. واقعاً در مورد آن هیجان زده باشید، و این در مورد مدیریت آن و لذت بردن از چالش است.”

آرتتا بر سنگینی لیگ قهرمانان برای باشگاه تاکید کرد و گفت: “هر بار که آن را تماشا کردم و آنجا نبودیم، آن را احساس کردم. فکر می کنم شما به خودتان فشار می آورید. این باشگاه باید در لیگ قهرمانان باشد. من وظیفه ای را دارم که دارم، مسئولیت دارم تلاش کنم باشگاه را به بزرگترین مراحل، به بزرگترین تورنمنت برسانم و سپس برای آنها بجنگم. بیشتر از آن.”

بازگشت آرسنال به لیگ قهرمانان اولین بازی psv
بازگشت آرسنال به لیگ قهرمانان اولین بازی psv

معمای دروازه بان

یکی از مهمترین نکاتی که منجر به درگیری PSV می شود. حول محور انتخاب دروازه بان است. دیوید رایا خرید تابستانی اخیراً جایگزین آرون رمزدیل در گل آرسنال مقابل اورتون شد و این سوال را در مورد اینکه چه کسی در مقابل PSV امتیاز خواهد گرفت، ایجاد کرد. آرتتا در مورد وضعیت صمیمی صحبت کرد و هیچ اشاره ای در مورد ترکیب اصلی خود ارائه نکرد.

وقتی از آرتتا در مورد رقابت دروازه بان ها پرسیده شد. گفت: “من سوالات را می فهمم و می فهمم چه اتفاقی افتاد. اما برای من هیچ چیز متفاوتی نیست. این وظیفه من است که باید به بهترین شکل ممکن و صادقانه به سوالات پاسخ دهم. به عنوان یک مدیر، وظیفه من این است که آنچه را که احساس می‌کنم انجام دهم و آنچه همیشه احساس می‌کنم برای تیم و باشگاه بهترین است.»

پرس و جو در مورد پاسخ رمزدیل به تعویض با امتناع آرتتا از اظهار نظر مواجه شد، زیرا او گفت: “راستش را بخواهید، من نمی خواهم در مورد پاسخ تک تک بازیکنان تیم صحبت کنم که آیا بازی می کنند یا نه. متاسفم.”

رقابت رمزدیل و داوید رایا در آرسنال
رقابت رمزدیل و داوید رایا در آرسنال

چالشی جدید در اروپا

آرسنال در مرحله گروهی لیگ اروپا فصل گذشته به مصاف پی اس وی رفت و در امارات پیروز شد اما در خارج از خانه باخت را متحمل شد. با این حال، آرتتا می‌داند که لیگ قهرمانان اروپا مجموعه‌ای از چالش‌ها را برای تیمش به همراه دارد.

آرتتا توضیح داد: اروپا متفاوت است. “سرعت بازی متفاوت است. کیفیت حریف. از نظر فرهنگی، شما یک بازی را پیدا می کنید که به چیزهای مختلفی نیاز دارد. نحوه اجرای قانون توسط داوران متفاوت است. بازی را متفاوت می کند. زیرا گاهی اوقات برای تساوی کافی است، در حالی که در لیگ برتر ما هرگز این کار را نمی کنیم. قوانین کوچک زیادی وجود دارد که زمینه بازی را تا حد زیادی تغییر می دهد.”

اودگارد کاپیتان آرسنال
اودگارد کاپیتان آرسنال

درآخر

در حالی که آرسنال برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا آماده می شود. پیام آرتتا واضح است: آنها باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند تا بار دیگر در بزرگ ترین صحنه فوتبال اروپا بدرخشند.

Hesam
20 سپتامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *