بازگشت جورجینا و یک شب دونفره با رونالدو

کریس رونالدو و جورجینا رودریگز چند سالی است که بدون ازدواج رسمی باهمدیگر هستند و چندین فرزند نیز دارند. بازیکن مشهور پرتغالی دنیا این روزها در باشگاه النصر عربستان توپ می زند. رونالدو به همراه نامزدش دیشب در یک رستوران ریاض در عربستان حضور یافتند. در ادامه سایت ورزشی با بازگشت جورجینا و یک شب دونفره با رونالدو همراه ما باشید.

 

بازگشت جورجینا و یک شب دونفره با رونالدو

به گزارش سایت ورزشی ، رونالدو همیشه به زندگی عاشقانه و شخصی خودش به همراه نامزدش جورجینا رودریگز اهمیت می دهد. با اینکه پیرامون این دو زوج مشهور همیشه بازار شایعات طلاق و جدایی داغ است. اما این رونالدو بوده که با شام های لاکچری و هدایای گران قیمت به تمام این بازار شایعات پایان داده است. آنها در یک رستوران شهر ریاض عربستان باهم قرار عاشقانه گذاشتند. خانم رودریگس بعد از دوری به دلیل کارهای تبلیغات به اسپانیا رفته بود. دوباره به شهر ریاض برگشت تا با نامزدش به صرف شام در رستوران حضور یابند.

بازگشت جورجینا و یک شب دونفره با رونالدو

زوج دوست داشتنی ورزش این روزها قرارهای عاشقانه ای در کنار هم سپری کردند. کریس و جورجی برای این قرار شبانه از اکسسوری و ساعت های گران قیمت نیز بهره بردند. کریستیانو با یک ساعت رولکس برند دیتونا پلاتینی با صفحه آبی یخی با اعداد عربی با الماس های تراش در دور قابش بر روی میز ظاهر شد. ظاهرا ارزش ساعت این بازیکن فوتبال النصر عربستان به مبلغ 600 هزار دلار (معادل ۳۰میلیارد تومان) است. رونالدو همچنین یک دست‌بند با الماس و طلای سفید در دست داشت.

بازگشت جورجینا و یک شب دونفره با رونالدو

همچنین در این قرار دونفره، جورجینا از ساعت Richard Mille استفاده کرده که در سایت‌های جهانی قیمت ۳۵۰هزار دلاری (بیش از ۱۷میلیارد تومان) دارد. به نظر شما دلیل این قرارهای عاشقانه دو زوج دنیای ورزش چیست؟ آیا جورجینا به زودی خبر شگفت انگیز ازدواج رسمی را با رونالدو خواهد شنید؟

بازگشت جورجینا و یک شب دونفره با رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *