استقلال با یک گل از سد آلومینیوم گذشت.

استقلال با یک گل از سد آلومینیوم گذشت. در یک بازی دیدنی و مهیج که با حواشی و حواشی متعددی همراه بود، استقلال با تک گل آرمان رمضانی مقابل آلومینیوم پیروز از میدان خارج شد. این دیدار مهیج در حالی رقم خورد که استقلال با اخراج محمدحسین مرادمند در 18 دقیقه پایانی با 11 دقیقه وقت تلف شده با یک بازیکن کمتر بازی کرد. در پایان استقلال با برتری یک بر صفر و سه امتیاز ارزشمند لیگ برتر دست یافت.

خوشحالی بعد از گل آرمان رمضانی
خوشحالی بعد از گل آرمان رمضانی

استقلال با یک گل از سد آلومینیوم گذشت

استقلال از همان ابتدا بر بازی مسلط بود و حملات مستمری را آغاز کرد و اهداف خود را مشخص کرد. آرمان رمضانی با دریافت پاس ابوالفضل جلالی در سمت چپ، اولین موقعیت مهم بازی را ایجاد کرد و شوت خود را به سمت دروازه شلیک کرد. خلیفه ضربه او را دفع کرد و ریباند یاماگا از بالای تیر افقی عبور کرد.

 

تک گل بازی

فشار بی امان استقلالی ها در نهایت در دقیقه 37 نتیجه داد و بعد از حرکتی که مهرداد محمدی ترتیب داد، صاحب یک ضربه کرنر شد. مهدی پور به جای رویکرد سنتی به کرنر، آن را کوتاه کرد و توپ را به سعید مهری رساند.

دومی با بررسی محوطه جریمه، شوتی به سمت دروازه شلیک کرد. آرمان رمضانی با استفاده از خروج اشتباه خلیفه، توپ را با ضربه سر وارد دروازه کرد و از بن بست خارج شد.

نیمه دوم

نیمه دوم در حالی آغاز شد که استقلالی ها به حملات هجومی خود ادامه دادند. آرمان رمضانی یک ضربه سر از دور دروازه داشت و پس از معرفی بلانکو، فرصت دیگری برای افزایش برتری پیدا کرد.

مدافعان استقلال با ارسال بلندی از محوطه جریمه خود محمدی را پیدا کردند. اما ارسال محمدی به بلانکو درون محوطه آلومینیومی ضعیف بود و میلاد بدرق توپ را مهار کرد و یک فرصت طلایی را از دست داد.

لحظات جنجالی

در دقیقه 80 بازی با زد و خورد در میانه میدان همراه بود و شروع سریع بازی متوقف شد. در این لحظه داغ حسینی و مرادمند استقلالی ها به همراه حاجی عیدی و تبریزی از آلومینیوم کارت زرد گرفتند.

استقلال در وقت های تلف شده شانس نهایی را داشت. بلانکو یک ضدحمله را تنظیم کرد و یک پاس دیدنی را ارائه کرد که نزدیک بود به گل دوم استقلال منجر شود. با این حال مدافع آلومینیوم فرصت گلزنی حامدی فر را ناکام گذاشت و توپ به کرنر فرستاده شد.

استقلال با یک گل از سد آلومینیوم گذشت.
استقلال با یک گل از سد آلومینیوم گذشت.

فرصت جبران ناپذیر

در دقیقه 90+8 آلومینیوم فرصت فوق العاده ای را از دست داد تا گل را به طرز چشمگیری به تساوی بکشاند. ارسالی از سمت راست به رضا جبیره رسید و ضربه او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد. حسینی با حفظ برتری یک گل استقلال توانست توپ برگشتی را جمع آوری کند.

نتیجه

در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر استقلالی ها به پایان رسید. این برد باعث شد استقلال سه امتیاز گرانبها را از آن خود کند و با پشت سر گذاشتن پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر شود.

رویارویی میخ کوبنده استقلال و آلومینیوم گواه شور و هیجانی بود که فوتبال دوستان ایرانی به آن عشق می ورزند و رقابت این دو تیم را بیشتر تقویت کرد.

Hesam
27 اکتبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *