تصمیم غیر منتظره نکونام همه را شوکه کرد

جواد نکونام در این هفته موفق شد با پیروزی دو بر صفر در مقابل تراکتورسازی تبریز جایگاه خودش را در جدول لیگ محکم نماید. نکونام اما در یک تصمیم غیر منتظره تصمیم گرفت 2 روز تمرینات آبی ها را تعطیل نماید. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه شوید با تصمیم غیر منتظره نکونام همه را شوکه کرد.

 

تصمیم غیر منتظره نکونام همه را شوکه کرد

به گزارش سایت ورزشی، استقلال تهران همیشه چالش و حواشی زیادی با خودش همراه کرده است. از مسائل و مشکلات مالی گرفته تا مصدومیت های سریالی بازیکنان تا تغییرات مدیرعامل های مختلف و … حالا یکی از جدیدترین چالش های روبروی استقلال داوری مسابقات است. برخی می گویند که به نفع تیم مقابل استقلال داوری انجام می شود. مشکل دیگر استقلال کسر امتیاز است. که به خاطر تخلف هایی که انجام داده است. و ممکن است هر لحظه صورت بگیرد. اما جدیدا آلی ها تصمیم عجیب گرفتند. نکونام سرمربی آبی های تهران تصمیم گرفت. که دو روز تمرینات باشگاهش تعطیل گردد.

تصمیم غیر منتظره نکونام همه را شوکه کرد

جواد نکونام سرمربی مشهور تیم استقلال تهران که خود سابقه بازی با پیراهن این تیم را دارد. حالا تصمیم گرفته است که استقلال دو روز تمرینات نداشته باشد. تیم استقلال در هفته دهم لیگ برتر دیروز شنبه موفق شد. تیم تراکتور سازی تبریز را با دوگل در تهران شکست دهد. تا همچنان در صدر جدول لیگ برتر حضور داشته باشد. بعد از پایان مسابقه نیز با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ برتر. نکونام سرمربی استقلال تصمیم گرفت. تمرینات این تیم را دو روز تعطیل کند. دور جدید تمرینات روز سه شنبه شروع می شود. دیدار بعدی استقلال در لیگ برتر روز شنبه 4 آذرماه خواهد بود. لطفا شما به عنوان یک استقلالی یا هوادار فوتبال باشگاه آبی ها نظرتان را با این تصمیم جواد نکونام در بخش کامنت ها بنویسید.

mohamadnd
12 نوامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *