رونالدو و مسی قربانی نصرت گوکچه

رونالدو و مسی قربانی نصرت گوکچه ، عکس هایی منتشر شده که نصرت گوکچه سابقه حضور در جشن قهرمانی رونالدو و تیم رئال مادرید را نیز داشته است. او که در جشن قهرمانی لیونل مسی باعث عصبانیت ستاره آرژانتینی ها شد. حالا عکس هایی نشان می دهد که سابقه قبلی در این زمینه دارد.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

رونالدو و مسی هردو قربانی نصرت گوکچه شدند

به گزارش سایت “ورزشی” لیونل مسی تنها ستاره ای نبوده که نصرت آشپز اینستاگرامی و ترکیه ای بدون مجوز در جشن قهرمانی آنها حضور داشته است.

تصاویری از نصرت و رونالدو نشر پیدا کرده که نشان می دهد در سال 2018 نیز در قهرمانی چمپونزلیگ حور داشته و نصرت در کنار رونالدو و سرخیو راموس عکس های یادگاری ثبت کرده است و جشن قهرمانی شان را بهم ریخت.

نصرت گوکچه یا نصرت نمک پاش دقیقا چند روز قبل در استادیوم لوسیل قطر در جشن قهرمانی تیم آرژانتین حضور داشت. او که وارد جایگاه قهرمانان شد و در حالی که بازوی مسی را می گرفت تا باهاش سلفی بیاندازد. مسی عصابنی شد. لئو کاملا جا خورد و فیفا نیز حتی تلاش کرد بفهمد که این چهره اینستاگرامی با چه مجوزی وارد جشن قهرمانی شد.

جشنی که فقط بازیکنان و خانواده هایشان امکان حضور دارند. نصرت حتی بعد از اینکه با مسی سلفی گرفت. خودش را به جام جهانی رساند و جام طلا را در دستان خود گرفت و لمس کرد.

رونالدو و مسی هردو قربانی نصرت گوکچه شدند
رونالدو و مسی هردو قربانی نصرت گوکچه شدند

اتفاق مشابه برای کریس رونالدو مسی در رویارویی با نصرت

این سرآشپز اینستاگرامی مشهور دنیا که شعبه های رستوران زیادی را در سرتاسر دنیا نظیر دبی، آمریکا و اروپا راه اندازی کرده است. او با حرکات نمایشی و آشپزی های بی نظیرش در اینستاگرام به شهرت رسید. سالانه افراد مشهور زیادی نظیر فوتبالیست ها به رستوران او می روند و او نیز از این فرصت استفاده می کند و با آنها سلفی می اندازد. نصرت در جشن های قهرمانی حضور همیشگی دارد. کاملا مشخص شد که او قبلا نیز در رئال و جشن قهرمانی اش حضور بعمل آورد.

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

رئال مادرید و کریس رونالدو و نصرت

رئال در حضور کریس رونالدو تقریبا سال 2018 موفق شد که لیورپول را در فینال شکست دهد. فینالی که در کیف برگزار شد و برای سومین سال آنها پیاپی قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه می کردند.

رونالدو و نصرت
رونالدو و نصرت

کریس رونالدو در آن دوران آقای گل لیگ قهرمانان نیز شد. او که در حال جشن گرفتن و قهرمانی با هم تیمی های خودش بود. نصرت از را رسید و مجبور شد با سالت بائه عکس های یادگاری بگیرد. این اتفاق حتی برای راموس اسپانیایی نیز رخ داد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

1 دیدگاه در “رونالدو و مسی قربانی نصرت گوکچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *