بیوگرافی محمد خدابنده لو

محمد خدابنده لو متولد 16 شهریور 1378 در شهر تهران می باشد. او یک بازیکن فوتبال ایرانی که در پست هافبک دفاعی برای تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم اکنون بازی می کند. او سابقه بازی در تیم های پیکان، ذوب آهن، گل گهر، مس رفسنجان را در کارنامه اش دارد. یکی از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال کشورمان است که سابقه بازی در تیم های ملی زیر 20 سال و زیر 23 سال را دارا می باشد. او با 180 سانتی متفر قد و 77 کیلوگرم وزن یکی از بازیکنان خوش استایل و روی فرم است. در ادامه سایت ورزشی به بیوگرافی محمد خدابنده لو می پردازیم.

 

چکیده بیوگرافی محمد خدابنده لو:

نام کامل: محمد خدابنده لو

تاریخ تولد: ۱۶ شهریور ۱۳۷۸

محل تولد: تهران

حرفه: فوتبالیست

پست: هافبک دفاعی

تیم کنونی: پرسپولیس تهران

 

بیوگرافی محمد خدابنده لو

زندگینامه کامل محمد خدابنده لو:

محمد خدابنده لو متولد 16 شهریور 1378 در شهر تهران است. او فوتبال حرفه ای خود را از دوران کودکی با عضویت در آکادمی پیکان تهران آغاز کرد و در سن 17 سالگی یعنی سال 1395 به عنوان عضو اصلی تیم انتخاب شد و بعد از آن تا سال 1400 برای این باشگاه بازی کرد. در سال 1400 با رسیدن به سن 22 سالگی به ذوب آهن رفت. و با گذشت یکسال از بند قرارداد که در بین آنها نوشته شده بود. می توانست از ذوب آهن جدا شود.

بر اساس آنچه خدابنده لو عنوان می کند: حدود هفت سال عضو پیکان بوده است. و طبیعی است که جدایی از تیم برایش دشوار باشد. اما این تصمیم را همراه با مدیربرنامه های خود گرفته و فکر می کند. بعد از آن به باشگاه خوبی وارد شده است، در کنار این موارد از مسئولان باشگاه پیکان تشکر کرد. و ادامه داد: قطعا می تواند از طریق ذوب آهن به موقعیت های خوبی برسد. و حتی لژیونر شود، در انتها هم برای خودش و این تیم اتفاقات خوبی را آرزو کرد.

بیوگرافی محمد خدابنده لو

آغاز حرفه ای فوتبال

فوتبال را از آکادمی پیکان شروع کرد و در 17 سالگی به تیم اصلی پیکان رفت و تا 1400 در این باشگاه توپ می زد. همچنین تجربه بازی های ملی زیر 20 ساله ها را نیز در کارنامه اش دارد.

 

عضویت در تیم ذوب آهن

در سال 1400 با سن 22 سال با قرارداد 2 ساله به ذوب آهن رفت. اما بعد از یکسال با توجه به بند قراردادش توانست از این باشگاه جدا شود.

بیوگرافی محمد خدابنده لو

پس از جدایی از ذوب آهن

بعد از جدایی از باشگاه اصفهانی ذوب آهن به گل گهر رفت و از تمام هواداران و مربیان خصوصا آقای تارتار تشکر کرد و خاطرات خوبی را با این تیم داشت.

 

پیوستن به گل گهر

تابستان ۱۴۰۱ در ۲۳ سالگی مورد توجه تیم گل گهر سیرجان و امیر قلعه نویی سرمربی تیم قرار گرفت و با قراردادی ۱ ساله به این تیم ملحق شد.

بیوگرافی محمد خدابنده لو

حضور در مس رفسنجان:

همچنین در سال 1402 به تیم مس رفسنجان رفت و در 15 مسابقه توانست 1 گل بزند.

 

پرسپولیس تهران

در فصل 1402-1403 توسط تیم پرسپولیس و درویش خریداری شد و به این باشگاه پرطرفدار آمد. هم اکنون خدابنده لو در سرخ پوشان توپ می زند.

 

تاثیر تارتار در انتقال

حضور تارتار در آمدن من به ذوب‌ آهن تاثیرگذار بوده است. مهدی تارتار از من شناخت کاملی داشت و در لیست او بودم. من هم از این مربی شناخت داشتم. و با کمال میل پذیرفتم تا دوباره با او کار کنم. کار کردن با مهدی تارتار سخت و لذت‌ بخش است. و خیلی دوست داشتم که دوباره با ایشان کار کنم که خوشبختانه محقق شد.

زندگینامه محمد خدابنده لو

بازی های ملی

این بازیکن نخستین بار در سال 1395 به تیم ملی زیر 20 ساله های ایران دعوت شد و سال 1396 در سن 18 سالگی به تیم ملی امید ایران راه پیدا کرد. او تاکنون نتوانسته به اردو تیم ملی بزرگسالان ایران راه یابد.

 

بیوگرافی محمدرضا آزادی + زندگینامه و افتخارت + زندگی شخصی

 

سبک بازی

خدابنده لو بازیکنی باهوش و تاکتیک پذیر بوده و دوندگی زیاد، ارسال پاس های قطری و قدرت بدنی بالا از خصوصیات بارز وی می باشد.

 

اعتماد به جوانان در لیگ کم شده

بازی در لیگ تاثیرزیادی دارد و با تجربه تر از قبل خواهی شد و از لحاظ آمادگی بدنی نیز اوضاع بدنی خوبی خواهی داشت. فکر می کنم فقط من و یکی دو تا از بچه ها بازی خواهیم کرد. در دوره های قبل من بازی نمی کردم و بقیه بازی انجام می دادند. دلیل بازی کردن آنها در تیم ملی امید نیز همین بود که در لیگ بازی می نمودند. اعتماد به جوانان در لیگ خیلی کم شده است.

زندگینامه محمد خدابنده لو

رد پیشنهاد پرسپولیس !

باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم خودش در فصل 1402-1401 با باشگاه ذوب آهن اصفهان جهت انتقال خدابنده لو وارد مذاکرات شده بود. اما او به گل گهر رفت و در فصل 1403 به پرسپولیس پیوست.

 

ازدواج

محمد خدابنده لو هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

بخاطر نود تا ۳ صبح بیدار میماندم

او گفت: امیدوارم برنامه ۹۰ دوباره پخش شود من یکی از مشتاقان این برنامه هستم، حتی وقتی ۷ صبح مدرسه داشتم هر دوشنبه تا ساعت ۳ بیدار صبح میماندم.

اینکه برنامه ای با این میزان بیننده و برنامه خوب سر لج و لجبازی کنسل شود کار اشتباهی است و امیدوارم عادل فردوسی پور دوباره با ۹۰ برگردد.

زندگینامه محمد خدابنده لو

بیوگرافی محمد نادری + زندگینامه + همسر + افتخارات و بازی ها

 

تاثیر تارتار در انتقال:

تارتار باعث انتقال محمد به ذوب آهن شد. مهدی از خدابنده لو شناخت زیادی داشت و او را در لیست خود قرار داد. این فوتبالیست نیز از مهدی شناخت خوبی داشت و به همین دلیل با کمال میل پیشنهادش را قبول نمود تا با او کار کند. او کار کردن با مهدی تارتار را سخت در عین حال لذت بخش می داند.

زندگینامه محمد خدابنده لو

اعتماد کمتر به جوانان در لیگ:

بازی در لیگ تاثیرات مثبت زیادی دارد و باعث باتجربه تر شدن نیز می گردد. همچنین بدن را از لحاظ آمادگی در اوضاع مناسبی قرار می دهد. گمان می کنم فقط من و یکی دوتا از بچه ها بازی می کنیم. در دوره های قبلی من بازی نمی کردم. اما بقیه بازی می کردند و فکر می کنم دلیل حضور آنها در تیم ملی امید هم مربوط به بازی در لیگ بوده است. اعتماد به جوان ها در لیگ کم شده است.

زندگینامه محمد خدابنده لو

 

زندگینامه محمد خدابنده لو

 

زندگینامه محمد خدابنده لو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *