بیوگرافی سجاد شهباززاده، زندگی شخصی، همسر + تصاویر

سجاد شهباززاده، بازیکن با سابقه باشگاه مس رفسنجان و سابق سپاهان اصفهان و استقلال تهران است. در این پست از ورزشی، بیوگرافی سجاد شهباززاده را می‌خوانید.

بیوگرافی سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده متولد ۳ بهمن ۱۳۶۸ اردبیل، بازیکن حرفه‌ای فوتبال است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد کرج اس. مایلی کهن او را کشف کرد. او با 184 سانتی‌متر قد، در پست هافبک مرکزی بازی می‌کند.

برادر و شروع فوتبال

سجاد یک برادر به اسم مسعود دارد. با تشویق او، فوتبال را از سال ۱۳۷۶ در سن 8 سالگی آغاز کرد. با حضور در مدرسه فوتبال اینتر میلان در اردبیل فوتبالش به شکل حرفه‌ای آغاز شد.

صعود در مراتب حرفه‌ای

شهباززاده سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۴ ساله بود به تیم ذوب آهن اردبیل در لیگه دسته دوم پیوست. سپس سال ۸۸ در تست محمد مایلی کهن برای حضور در تیم سایپا برگزیده شد.

سپس در سال ۱۳۸۸ در ۲۰ سالگی به تیم جوانان سایپا رفت. یک سال بعد نیز به عنوان بازیکن فیکس وارد لیگ برتر شد.

ورود به استقلال

ورود به استقلال

تا سال ۹۳ در نود بازی برای سایپا ۲۰ به ثمر رساند. سپس اینکه خرداد ۱۳۹۳ با قراردادی ۳ ساله به انتخاب امیر قلعه نویی به استقلال پیوست. او در 56 بازی برای استقلال موفق به ثبت 19 گل شد.

شهباززاده در تابستان ۹۵ به تیم آلانیا اسپور ترکیه پیوست. او بعد از ۴ بازی و زدن یک گل تصمیم گرفت به استقلال بازگردد. اما بخاطر محرومیت این تیم از نقل و انتقالات به نفت تهران پیوست.

در تیم نفت در ۸ بازی تنها یک به ثمر رساند. همان گل نیز منجر به قهرمانی نفت در جام حذفی 95 شد.

سپاهان

او تابستان ۹۶ به استقلال بازگشت اما آن بازیکن سابق نبود. به همین دلیل نیم فصل به تیم القطر رفت. اما به دلیل مصدومیت از این تیم نیز کنار رفت. در نهایت خرداد ۹۷ دوباره با تصمیم قلعه‌نویی به سپاهان آمد.

ازدواج

سجاد شهباززاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

از رئال تا روالدو

از رئال تا روالدو

او طرفدار پرپاقزص تیم رئال مادرید است. در کری‌خوانی با رقیب کم نمی‌آورد. بازیکن مورد علاقه‌اش رونالدو است. بخاطر او طرفدار تیم پرتغال نیز هست.

علایق

 عاشق فسنجان است و از کشمش بیزار است.

بیشتر مواقع با مسعود اوقاتش را می‌گذارند.

خیلی با اراده است. باور به توانایی همیشه جزو عقایدش بوده است.

خواننده مورد علاقه‌اش محمد معتمدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *