بیوگرافی محمدرشید مظاهری، زندگی شخصی، همسر + عکس

محمدرشید مظاهری دروازه‌بان تیم نساجی مازندران است. در پست از ورزشی، بیوگرافی محمدرشید مظاهری را می‌خوانید.

چکیده

نام کامل:محمد رشید مظاهری

تاریخ تولد:۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۸

محل تولد:گچساران، ایران

پای تخصصی:راست

قد:۱۸۸ سانتی متر

ملیت:ایرانی

بیوگرافی محمدرشید مظاهری

بیوگرافی محمدرشید مظاهری

محمدرشید مظاهری متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۸ در گچساران است. او در یک خانواده پر جمعیت متولد شد. از یک شهری نفت‌خیز رشد کرد. او حالا جز بهترین دروازه‌بان‌های ایران است. این گلر خوش‌اخلاق صاحب دو فرزند است. مظاهری اهل شهر گچساران است. گچساران از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد است.

خانواده

رشید در خانواده ۱۰ نفری بزرگ شد. ۴ خواهر و ۴ برادر دارد و فرزند ششم خانواده است. مادرش خانه‌دار و پدرش از کارمندان شرکت نفت گچساران است.

از دفاع تا دروازه

بخاطر بازی ضعیفش، در یارکشی انتخاب نمی‌شد. به همین دلیل به چمن شرکت نفت رفت و سخت تمرین کرد. بعد از چندین تلاش ناموفق برای انتخاب، بالاخره در تست گلری نوجوانان نفت و گاز گچساران انتخاب شد.

اراده و شروع حرفه‌ای

اراده و شروع حرفه‌ای

با تلاش فراوان اراده قوی در جوانان، امید و بزرگسالان نفت و گاز گچساران دروازه‌بانی کرد. سپس برای انجام خدمت سربازی به فجر شهید سپاسی شیراز پیوست. در همان زمان به تیم ملی امید نیز دعوت شد.

از فجر تا فولاد و ذوب آهن

پس از مدتی از فجر به استقلال اهواز رفت. بعد از مدت زمانی کوتاه با قرار دادی به فولاد خوزستان پیوست. او از این انتقال به عنوان بزرگترین اشتباه دوران فوتبالی خود یاد می‌کند.

پس از مشکلات و کش‌و‌قوس‌های فراوان به ذوب آهن آمد. درخشش و سیو‌های بی نظیرش، کی‌روش سرمربی بزرگسالان را مجاب به دعوت او به تیم ملی کرد.

ازدواج و فرزندان

رشید مظاهری در ۱۹ سالگی با همسرش ازدواج کرد. این زوج صاحب دو فرزند پسر بنام های امیر علی و کسرا هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *