پاسخ ژابی آلونسو به لیورپول و بایرن؛ تیم سوم انتخاب شد!

پس شایعات فراوان درباره‌ی تیم احتمالی جدید، پاسخ ژابی آلونسو به لیورپول و بایرن، آب پاکی را روی دست همه ریخت.

خلاصه

آلونسو پیشنهاد لیورپول و بایرن مونیخ را رد کرد. در بایرلورکوزن باقی خواهد ماند.

احتمال پیوستن مربی اسپانیایی به رئال مادرید در سال 2025 همچنان وجود دارد.

روبن آموریم و روبرتو دزربی به عنوان اهداف جایگزین احتمالی در نظر گرفته شده‌اند.

پاسخ ژابی آلونسو به لیورپول و بایرن

به گزارش وبسایت «ورزشی»،ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن تایید کرد که پس از پایان این فصل در باشگاه فعلی خود باقی خواهد ماند.

لیورپول و بایرن مونیخ هر دو قبل از جدایی یورگن کلوپ و توماس توخل در تابستان امسال آلونسو را به عنوان اهداف اصلی دنبال می‌کردند. اما روز پنجشنبه مشخص شد که آلونسو پیشنهاد هر دو تیم را رد کرده است.

24 ساعت بعد، آلونسو تصمیم خود را برای ادامه همکاری با بایر تایید کرد.

او این‌گونه نظرش را اعلام کرد: «این فصلی بود که گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده من وجود داشت. می‌خواستم از تعطیلات بین‌المللی برای تأمل و تصمیم‌گیری استفاده کنم.

هفته گذشته، من با سیمون [رولفس] و فرناندو [کارو] ملاقاتی داشتم که تصمیم خود را برای ادامه مربیگری بایرلورکوزن به آنها اطلاع دادم.

مطمئناً، همه تصمیمات را باید به خوبی تجزیه و تحلیل کنید. من سعی می‌کنم تصمیمات درست را بگیرم. سعی می‌کنم تصمیماتی را بگیرم که طبیعی به ذهنم می‌آیند. در این لحظه، احساس می‌کنم این تیم مکان مناسبی است. من باید بمانم. به عنوان یک مربی پیشرفت می‌کنم. من یک مربی جوان هستم، اما باید آن را احساس کنم، و در حال حاضر احساس می‌کنم که اینجا مکان مناسبی است.»

لیورپول و بایرن باید به دنبال گزینه‌ی دیگری باشند

لیورپول و بایرن باید به دنبال گزینه‌ی دیگری باشند

آلونسو در پاسخ به سوالی که مستقیماً در مورد علاقه لیورپول و بایرن پرسیده شد، گفت: «این درست نیست که در مورد سایر باشگاه‌ها وقتی در این شرایط هستند صحبت کنم. مطمئناً، آنها باشگاه‌هایی هستند که من با آنها پیوند قوی دارم. من در آنجا بازی کردم، به آنها احترام می‌گذارم، اما درست نیست که در حال حاضر در مورد آنها صحبت کنم.”

آلونسو قراردادش با بایر تا سال 2026 اعتبار دارد. او همچنان با انتقال احتمالی به رئال مادرید ، در سال 2025 در صورت خروج کارلو آنچلوتی سانتیاگو برنابئو مرتبط است. ما سعی نمی کنیم در مورد آینده گمانه زنی کنیم. به اندازه کافی حدس و گمان زده‌ایم!

 آلونسو وقتی در مورد وضعیت قراردادش سوال شد خندید. اما مطمئناً چیزی که من می خواهم این است که از جایی که هستم لذت ببرم و در حال حاضر اینجا در لورکوزن لذت می‌برم.

در مورد بایرن و لیورپول ، هر دو باشگاه مدت‌هاست که روی شناسایی اهداف جایگزین احتمالی کار می‌کنند. آن‌ها اکنون گزینه‌های دیگر را مدنظر قرار خواهند داد. در این میان، بارسلونا نیز به دنبال مربی جدید است.

روبن آموریم از اسپورتینگ سی پی به شدت با لیورپول پیوند خورده است. در حالی که روبرتو دزربی از برایتون اند هاو آلبیون به عنوان هدف هر دو باشگاه معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *