منچستریونایتد علاقمند به ژاوی؛ نقشه‌ای که نقش بر آب شد

پیش از تمدید قرارداد مجدد ژاوی با بارسلونا، منچستریونایتد علاقمند به ژاوی برای مربیگری این تیم در فصل آینده بود. اتفاقی که با تمدید این مربی با آبی‌اناری‌ها، میسر نشد.

خلاصه

بارسلونا اوایل این هفته تایید کرد که ژاوی در این تیم خواهد ماند.

منچستریونایتد مربی اسپانیایی را زیر نظر داشت. آن‌ها انتظار ترک بارسلونا توسط ژاوی را داشتند.

آینده اریک تن هاگ به عنوان سرمربی یونایتد در میان فشارهای فزاینده بلاتکلیف است.

منچستریونایتد ژاوی را به عنوان جانشین احتمالی اریک تن هاگ معرفی کرده بود. اما ژاوی از تصمیم خود بازگشت.

منچستریونایتد علاقمند به ژاوی

به گزارش وب سایت ورزشی، ژاوی در ماه ژانویه اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا کناره‌گیری کند. او خستگی و عدم قدردانی را دلیل خروج خود عنوان کرد.

با این حال، بارسلونا اوایل این هفته تایید کرد که با هافبک سابق به توافق رسیده‌است. او حداقل تا پایان قرارداد فعلی او که در تابستان 2025 به پایان می رسد، خواهد ماند.

رلوو گزارش داد که تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا به عنوان یک خبر مهم برای یونایتد بود. تیمی که تحولات احتمالی جدایی او را زیر نظر داشت.

گفته می‌شود شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر با عوامل ژاوی در ارتباط با انتقال احتمالی به اولدترافورد تماس گرفته‌اند. او در لیست مدعیان آنها برای جانشینی تن هاگ در صورت اخراج غریب‌الوقوع از این باشگاه، در لیست مدعیان آنها قرار داشت.

انتظار می‌رفت بارسلونا در تابستان نیز مثل بسیار باشگاه دیگر تغییرات زیادی کند. اما ماندن ژاوی به این معنی است که آنها دیگر به دنبال سرمربی جدید نیستند. توماس توخل از بایرن مونیخ، روبرتو دی زربی از برایتون اند هوو آلبیون، جولیان ناگلزمن آلمانی و هانسی فلیک سلف او همگی با صندلی داغ نیوکمپ مرتبط بودند.

بایرن و لیورپول، در جستجوی مربی جدید

بایرن و لیورپول، در جستجوی مربی جدید

بایرن پیش از جدایی توخل در جستجوی سرمربی جدید است. آن‌ها در چند ماه گذشته مانند یونایتد با ژاوی در ارتباط بوده‌اند. به نظر می رسد باواریایی‌ها به نوبه خود به سراغ رالف رانگنیک بروند. سرمربی‌ای که سرمربی موقت 13 بار قهرمان لیگ برتر برای نیمه دوم فصل 2021/22 بود.

یکی از غول‌های اروپایی که در آستانه پایان دادن به جستجوی سرمربی خود است، لیورپول است. قرمز‌ها، آرنه اسلات را به عنوان مدعی اصلی خود برای جانشینی یورگن کلوپ معرفی کرده‌اند. اما مذاکرات با فاینورد ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *