مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد

با برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، جانشین رسمی به زودی اعلام می‌شود. مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد

مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد

به گزارش وب سایت “ورزشی“، داغ‌ترین موضوع پیرامون باشگاه استقلال به انتخاب جانشین علی خطیر بازمیگردد. پس از برکناری ناگهانی خطیر که با رای سه عضو هیئت مدیره این باشگاه صورت گرفت، همه در انتظار تصمیم نهایی پتروشیمی خلیج فارس‌اند. این نهاد تصمیم نهایی را برای این سمت خواهد گرفت.

فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می‌کند. عضو هیئت مدیره آبی ها که بر کارهای مدیریتی نظارت دارد. حتی خود او از کاندیداهای احتمالی جانشینی خطیر در جایگاه مدیرعاملی است.

نام‌های مختلفی به عنوان مدیرعامل بعدی استقلال معرفی شده‌است. نام تعدادی از مدیران مختلف که پیش از این نیز تجربه ریاست باشگاه استقلال را در کارنامه دارند. و نفرات دیگری که همیشه در لیست منتخبین برای این سمت در باشگاه بوده‌اند.

نام‌های مرتبط با سمت مدیرعاملی آبی‌ها

نام‌های مرتبط با سمت مدیرعاملی آبی‌ها

یکی از این اسامی، مصطفی آجورلو است. فردی که در دوره او، استقلال موفق شد به قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر دست پیدا کند. اما ناگهان در اوایل لیگ سال گذشته، برکنار و جای خود را به فتح‌الله‌زاده داد. برکناری پرحاشیه آجورلو با حرف و حدیث زیادی همراه شد. اما حالا نام او بار دیگر مطرح شده است.

نام دیگری که همواره در این سالها به عنوان گزینه مدیریت استقلال مطرح شده، سعید آذری است. مدیر سابق ذوب آهن و فولاد که مورد تایید هواداران نیز هست.

اما شهریاری که به عنوان نماینده تام الاختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال مشغول به کار شده، از طرف مالک جدید آبی‌ها تصمیم نهایی را در این باره خواهد گرفت. فردی که پیش از این سابقه حضور در هیئت مدیره استقلال را نیز در کارنامه دارد. حتی خود شهریاری به عنوان رئیس هیئت مدیره می تواند در این باشگاه مشغول فعالیت شود.

به هر صورت تا زمان انتخاب نهایی مالک باشگاه استقلال و هیئت مدیره استقلال باید منتظر ماند. در حال حاضر فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال وظیفه دارد تا نظم مدیریتی این باشگاه را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *