بهترین دروازه‌بان لیگ انگلیس فصل 24/2023 مشخص شد

دروازه‌بان آرسنال، بهترین دروازه‌بان لیگ انگلیس فصل 24/2023 شد. رایا پانزدهمین کلین شیت خود را برابر بورنموث ثبت کرد.

خلاصه خبر

دروازه‌بان توپچی‌ها جلوتر از جردن پیکفورد از اورتون، این جایزه را قطعی کرد.

آرسنال قصد دارد تابستان رایا را از برنتفورد به صورت دائمی جذب کند.

دیوید رایا پس از پیروزی 3-0 آرسنال مقابل بورنموث که تعداد کلین شیت های او را به 15 رساند، دستکش طلایی لیگ برتر 2023/24 را به دست آورد.

بهترین دروازه‌بان لیگ انگلیس فصل 24/2023 مشخص شد

به گزارش وب سایت “ورزشی“، رایا قبل از همین بازی هم شانس بالایی داشت. زیرا نزدیکترین رقیب او، جردن پیکفورد از اورتون، می توانست با 14 بازی او برابری کند. اما تافی ها فقط دو بازی دیگر برای بازی دارند. بنابراین دروازه بان توپچی‌ها دیگر رقیبی برای خود نمی‌بیند.

این جایزه یک کمپین انفرادی خوب را برای رایا به پایان می‌رساند. او در سال 2024 در برخی مواقع واقعاً بی‌رقیب به نظر می‌رسید.

رایا تا دور پنجم بازی‌ها هیچ بازی انجام نداد. در آخر هفته اول از ترکیب برنتفورد کنار گذاشته شد و پیش از گذراندن سه بازی اول دوران حضورش در آرسنال پشت سر آرون رمزدیل روی نیمکت قرار می‌گرفت.

پیروزی 1-0 مقابل اورتون اولین بازی رایا در لیگ برتر برای آرسنال بود. او سال 2023 را با پنج کلین شیت به پایان رساند.

با این حال، با ده کلین شیت از 15 بازی، رایا به صدر جدول رده‌بندی رسید. در همین اثنا، آرسنال خود را به عنوان رقیب اصلی قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر معرفی کرد.

آیا رایا در آرسنال خواهد ماند؟

آیا رایا در آرسنال خواهد ماند؟

البته رایا فقط به صورت قرضی در آرسنال حضور دارد. اما با دخشش او، انتظار می‌رود توپچی‌ها در تابستان امسال یک قرارداد دائمی برای تضمین خدمات این بازیکن 28 ساله پیشنهاد دهند. علی‌رغم اینکه میکل آرتتا پیش از بازی بورنموث اعلام کرده بود که انتقال او قطعی نیست.

آرتتا گفت: “این گفتگوها برای بعد از فصل است. ما ابتدا را بررسی خواهیم کرد.”

بدیهی است که ما از داوید و همه چیزهایی که او به باشگاه و تیم آورده راضی هستیم. در این مورد بحثی وجود ندارد. اما این تصمیمات توسط همه ما در باشگاه گرفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *