لیست نهایی بهترین مربی فصل لیگ برتر انگلیس 24/2023 اعلام شد

لیگ برتر، لیست نهایی بهترین مربی فصل لیگ برتر انگلیس در فصل 24/2023 شامل 5 نفر را اعلام کرده است.

خلاصه خبر

5 مدیر به فهرست نهایی نهایی مربیان فصل راه یافته‌اند.

پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در شش سال گذشته بر این جایزه تسلط داشتند.

سرمربی لیورپول به دنبال تساوی با رکورد آرسن ونگر و ژوزه مورینیو با سه برد است.

لیست نهایی بهترین مربی فصل لیگ برتر انگلیس 24/2023

به گزارش وب سایت ورزشی، پپ گواردیولا در چهار فصل از شش فصل گذشته این جایزه را به دست آورده است. حالا سرمربی منچسترسیتی بار دیگر به میدان بازگشته است. تیمش در آستانه تبدیل شدن به اولین تیم در تاریخ لیگ برتر است که چهار قهرمانی متوالی لیگ را کسب می کند.

بزرگ‌ترین رقیب گواردیولا، یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول بوده است. مربی‌ای در دو سال دیگر این جایزه را به دست آورد و می‌کوشد تا در آخرین رقابت‌های خود در انگلیس، سومین جایزه را هم ببرد. چنین افتخاری او را با آرسن ونگر و ژوزه مورینیو در یک رده قرار می‌دهد.

با این حال، امسال، میکل آرتتا ، سرمربی آرسنال ، یکی از افراد مورد علاقه برای بردن این جایزه برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود خواهد بود. توپچی‌ها همچنان در رقابت برای قهرمانی در لیگ هستند. آن‌ها بیشترین گل زده و کمترین گل دریافت شده را دارند.

اونای امری از استون ویلا بر تحولی شدید در ویلا پارک نظارت کرده است که بدون معجزه کوچک، آنها را واجد شرایط لیگ قهرمانان خواهد کرد. افرادی مانند اولی واتکینز، لئون بیلی و داگلاس لوئیز زیر نظر سرمربی سابق آرسنال به سطح عملکرد جدید باورنکردنی رسیده‌اند.

در نهایت، آندونی ایرائولا از بورنموث نیز در این لیست قرار گرفت. گیلاس‌ها در تابستان گذشته با اخراج گری اونیل با انتقادات زیادی روبه روشدند. اما از این تصمیم اصلا پشیمان نشده‌اند.

طرفداران می‌توانند به برنده خود رای دهند. نتایج آن نظرسنجی با رای هیئت کارشناسی ترکیب می شود تا تصمیم بگیرند که چه کسی جایزه امسال را به خانه می‌برد.

نامزدهای بهترین مربی فصل 2023/24 لیگ برتر

نامزدهای بهترین مربی فصل 2023/24 لیگ برتر

پپ گواردیولا (منچستر سیتی)

یورگن کلوپ (لیورپول)

میکل آرتتا (آرسنال)

اونای امری (استون ویلا)

آندونی ایراولا (بورنموث)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *