نامزد‌های بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس 24/2023 اعلام شدند

لیگ برتر نامزد‌های بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس 24/2023 را اعلام کرده است. 8 بازیکن در این لیست قرار دارند.

خلاصه خبر

8 بازیکن نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر امسال شدند

ارلینگ هالند به دنبال دفاع از عنوان خود و پنجمین برد متوالی من سیتی است.

6 باشگاه در فهرست نهایی به بازیکنان خود افتخار خواهند کرد.

نامزد‌های بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس 24/2023

به گزارش وب سایت ورزشی، لیگ برتر از فهرست 8 نفره خود برای دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل 2023/24 رونمایی کرد.

ارلینگ هالند از منچسترسیتی این بار به دنبال دفاع از جایزه خود است. اگرچه برخلاف سال گذشته، این بار رقابت به میزان قابل توجهی برای دریافت این جایزه وجود دارد. مصدومیت‌ها مانع از رسیدن قاتل سیتی به اوج غیرقابل درک فصل گذشته شده است. اما او همچنان در دسته کفش طلایی قرار دارد.

او باید از رقابت با فیل فودن ، هم تیمی خود در سیتی که در حال مبارزه با هالند برای کسب جایزه بهترین بازیکن جوان فصل است، جلوگیری کند‌. سیتیزن ها در چهار سال گذشته این جایزه را برده اند – کوین دی بروینه دو بار قبل و بعد از روبن دیاز در فصل 2020/21، این جایزه را به دست آورده است. حال آن‌ها برای پنجمین بار متوالی می‌توانند این جایزه را به خانه ببرند.

الکساندر ایساک، مهاجم نیوکاسل یونایتد یک فصل تاثیرگذار دیگر را در خط حمله تیمش سپری کرد. با وجود از دست دادن یک دوره به دلیل مصدومیت، او همچنان مرز 20 گل را شکسته است. وی همچنین اولین بازیکن نیوکاسل است که پس از آلن شیرر به این تعداد می‌رسد.

ستاره‌هایی از خط میانی آرسنال

ستاره‌هایی از خط میانی آرسنال

مارتین اودگارد کاپیتان آرسنال نیز در این لیست است. در حالی که تیم میکل آرتتا یک گام دیگر در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی برداشته است. او در این سال دومین موقعیت‌ها را در این بخش ایجاد کرد. اما همچنین به خاطر عملکردش در خارج از توپ تمجیدهای زیادی به دست آورده است.

در کنار اودگارد، دکلان رایس نیز ، هم تیمی او در خط میانی ، در فهرست نهایی دارد. بازیکنی که نشان داد انتقال 105 میلیون پوندی او از وستهم یونایتد خرید ارزشمندی بوده‌است. او فصل را به عنوان یک هافبک هولدینگ آغاز کرد. اما در نقش باکس به باکس به جایگاه واقعی خود در تیم رسید. این تغییر جایگاه باعث شد تا تعداد گل ها و پاس گل هایش را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

از چلسی، لیورپول و استون ویلا

از چلسی، لیورپول و استون ویلا

کول پالمر نیز بازیکن چلسی پس از اولین سال خیره‌کننده‌اش در استمفورد بریج، جایگاهی را در فهرست نهایی کسب کرده است. این بازیکن 21 ساله که با انتظارات کم وارد شده است، به 30 گل رسیده است. تا جایی که حالا ممکن است او در تابستان امسال در تیم انگلیس برای یورو 2024 حضور پیدا کند.

ویرجیل ون دایک ، برنده فصل 2018/19، امسال دوباره در لیست نهایی حضور دارد. در زمان نگارش این مقاله، او تنها دو بار در تمام فصل دریبل خورده است.  در آخرین سال یورگن کلوپ ، به خوبی لیورپول را به سمت بالای جدول هدایت کرده است.

نام نهایی در فهرست نهایی، اولی واتکینز ، مهاجم استون ویلا است. نمایش او در فصل 2023/24 سرشار از هیجان بوده‌است. به نظر می رسد 19 گل و 12 پاس گل او، تیم اونای امری را به جایگاهی در جمع چهار تیم برتر برساند. درخشش او به بحث در مورد اینکه چه کسی جای هری کین در تیم انگلیس گرت ساوتگیت پوشش خواهد داد، پایان داد.

فهرست نهایی نامزد‌های بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس 2023/24

ارلینگ هالند (منچستر سیتی)

فیل فودن (منچستر سیتی)

الکساندر ایساک (نیوکاسل یونایتد)

مارتین اودگارد (آرسنال)

دکلان رایس (آرسنال)

کول پالمر (چلسی)

ویرجیل فن دایک (لیورپول)

اولی واتکینز (استون ویلا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *