آخرین پیشنهاد رئال به امباپه / یا الان به رئال بیا، یا هیچ‌وقت!

رئال مادرید “مهلت” کیلیان امباپه را برای انتقال سال 2024 تعیین کرد. آخرین پیشنهاد رئال به امباپه شامل انتقال در همین ژانویه است. اما بالاخره انتهای این ماجرا چه می‌شود؟

خلاصه

رئال مادرید با وجود ناامیدی‌های قبلی، همچنان مشتاق جذب امباپه از پاریس سن ژرمن است.

مهاجم پاری سن ژرمن به شش ماه پایانی قراردادش نزدیک می‌شود. او می‌تواند در ژانویه با باشگاه‌های خارج از کشور صحبت کند.

مادرید از تکرار آخرین تلاش خود برای جذب امباپه به صورت آزاد می‌ترسد.

آخرین پیشنهاد رئال به امباپه

به گزارش ورزشی، رئال مادرید به کیلیان امباپه هشدار داده است که اگر می‌خواهد به سانتیاگو برنابئو برود باید تا اواسط ژانویه درباره آینده خود تصمیم بگیرد.

امباپه که هدف بلندمدت مادریدی‌هاست، ماه آینده وارد شش ماه پایانی قراردادش با پاریس سن ژرمن خواهد شد. او از اوایل ژانویه آزاد خواهد بود تا در مورد شرایطش با هر باشگاه خارجی صحبت کند.

مادریدی‌ها مشتاق هستند تا بالاخره امباپه را به خدمت بگیرند. اما به گزارش اتلتیک، مسئولان باشگاه رئال کمی محتاط‌تر از همیشه هستند. احتمالاً به خاطر تصمیم این بازیکن فرانسوی برای رد پیشنهاد آنها در تابستان 2022 و تمدید قرارداد با پاریس سن ژرمن، رئال دیگر نمی‌خواهد دست خالی برگردد. حداقل اگر باز هم این‌گونه شود، دیگر آخرین بار خواهد بود.

در نتیجه، مادرید از امباپه می‌خواهد که موضوعش را در همین ژانویه اعلام کند. چرا که تیم اسپانیایی امیدوار است که تکلیف خود را برای تمرکز بر سایر اهداف نقل و انتقالاتی مشخص کند.

معضل اصلی مادرید، تامین خواسته‌های مالی امباپه خواهد بود. لوس بلانکوس نسبت به اعطای حقوق هنگفت و شکستن ساختار دستمزد فعلی خود محتاط است. بنابراین احتمالاً به امباپه هشدار می دهد که اگر واقعاً بخواهد به برنابئو برود باید پیشنهادات بالاتر را رد کند.

اگر رئال را می‌خواهی، بی‌خیال پول شو!اگر رئال را می‌خواهی، بی‌خیال پول شو!

امباپه موافقت کرده است که از پاداش 80 میلیون یورویی برای ماندن در PSG پس از تابستان گذشته چشم پوشی کند. او پیش از این نیز عدم تمایل خود برای تمدید با PSG را اعلام کرده بود.

ظاهراً این بازیکن 25 ساله به مقامات پی‌اس‌جی اعلام کرده است که قصد امضای قرارداد جدیدی ندارد. اگرچه در فرانسه خوش‌بینی وجود دارد که مادرید به خواسته‌های امباپه پاسخ نخواهد داد. چیزی می‌تواند منجر به تمدید مجدد او شود.

امباپه تابستان گذشته با وجود اینکه پاریس سن ژرمن پیشنهادی به ارزش 300 میلیون یورو را برای خدمات او پس از قرار دادن او در لیست نقل و انتقالات پذیرفت، فرصت صحبت با الهلال عربستان سعودی را رد کرد.

مذاکرات با مقامات پاریس سن ژرمن در نهایت منجر به بازگشت امباپه به تیم اصلی شد. اما موضع قبلی او همیشه به مادرید اطمینان داده است که همیشه احتمال قرارداد وجود دارد.

مادرید کارهای زیادی برای انجام تابستان آینده دارد، از جمله خرید احتمالی آلفونسو دیویس، مدافع چپ از بایرن مونیخ ، و بنابراین نمی‌خواهد دیگر بیشتر از این وقت خود را برای تعقیب امباپه تلف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *