آموزش فوتبال توسط کریستیانو رونالدو ، کریس رونالدو یکی از برترین ستاره های فوتبال دنیا که جزو تکنیکی ترین فوتبالیست های جهان به شمار می رود. فوتبال دوست ها همیشه علاقه دارند که از روش های فوتبالی و دریبل های کریستیانو استفاده کنند. امروز قصد داریم در سایت ورزشی شما را با آموزش فوتبال کریس رونالدو آشنا کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

برترین مهارت های فوتبال کریس رونالدو:

بهترین مهارت های کریس رونالدو در فوتبال را امروز میخواهیم به شما آموزش دهیم، پس در ادامه 5 تکنیک مهم رونالدو را خواهید دید:

شماره پنج مخصوص سی آر سون

حرکاتی کاملا معتبر و محیطی و آسان هستند. شما باید یکی از پاهایتان را در مقابل پای دیگری قرار دهید و بپرید و به توپ ضربه بزنید، دنبال کردن توپ نباید فراموش شود.

شماره چهارم استپ آوور

این حرکت بارها توسط کریس رونالدو انجام شده است، این مهارت مثل تحرک بدن است، اما گام برداشتن رو بهش اضافه کنید. مثل این از سمت بیرون به یاد داشته باشید شانه هایتان را حرکت دهید.

شماره سه استپ آور دابل تپ

این مهارت بسیار پیچیده است. با گام برداشتن به این سمت شروع می کنیم و با پای ضعیف تر می پریم و ضربه به توپ و ضربه دوباره با پای قوی تر ، سپس باید توپ را دنبال کنیم.

شماره دو آکا / الاستیکو

هر مدافعی به آسانی نمی تواند جلوی شما را بگیرد. این مهارت با بقیه متفاوت است. وقتی در این حرکت استاد شده اید استفاده از آن در زمین مسابقه بسیار آسان و کاربردی است.

با تمرین یک ضربه بیرون پا و یک درون پا شروع می کنیم.وقتی که در آن استاد شوید و حرکات را کاملا مسلط تر انجام دهید.

شماره یک سی آر سون موراکاس

این حرکت همانند موراکاس طنز و کاملا کاربردی است. پاهای خود را یکبار از روی توپ چرخش داده و سپس با پای دیگر توپ را حرکت می دهید.

تکنیک های فوتبال کریستیانو رونالدو

تکنیک های فوتبال کریستیانو رونالدو

کریس رونالدو آمادگی جسمانی بالایی دارد، او تکنیک فوق العاده ای در دریبل زدن دارد و جزو بازیکنان تاریخ ساز پرتغال و جهان است. ستاره پرتغالی توانایی بسیار زیادی در ورزش فوتبال دارد و جزو برترین دریبل زن های تاریخ جهان می باشد. او بارها در تیم های رئال مادرید، یوونتوس، تیم ملی پرتغال با دریبل زدن های خودش گلزنی کرده است. رونالدو در فوتبال خودش از یک سری تمرینات و تکنیک های لازم استفاده می کند. این روش ها به او در دنیای فوتبال کمک زیادی کرده است.

 

رونالدو چطور تمرین می کند؟

کریس رونالدو تمرینات سختی را در فوتبال انجام می دهد، رونالدو چربی کمی در بدن خودش دارد و عضلات او نیز نسبت به بقیه بازیکنان دنیای فوتبال بیشتر از 50 درصد است. رونالدو دارای توانایی های زیادی است و بدنسازی و فرم بازی کردنش بسیار حرفه ای است. رونالدو معتقد است که در دنیای فوتبال اولین و مهم ترین موضوع با گرم کردن شروع می شود تا ریسک مصدومیت را پایین بیاورید. در تمرینات باید چندین بار با سرعت در فاصله های مشخص دویده تا بدن شما گرم شود. سعی کنید کار مشابهی را در تمرینات انجام دهید، حتی با نرم دویدن و تردمیل و دورچرخه ثابت و …

تمرینات کریس رونالدو همیشه شامل ترکیبی از تمرینات هوازی و وزنه زدن است. شما باید به توصیه رونالدو میشه ترکیباتی از این دو تمرین را داشته باشید و باعث می شود تا در تمام نقاط بدن ماهیچه ها بهبود پیدا کنند.

کریستیانو رونالدو در زمان بازی کردن باید تمرینات مخصوص برای افزایش آمدگی بازی ها را انجام دهد. معمولا کریس در تمرینات دوندگی بالایی دارد و این موضوع در تمریناتش نیز اضافه می شود، زمانی که در باشگاه تمرین می کنید یا وقتی بیرون از باشگاه هستید باید تمرین دویدن را در برنامه خود داشته باشید.

رونالدو همیشه از تمرینات وزنه زدن نیز استفاده می کند. حتی وقتی در اتاق خواب حضور دارد اینکار را مخصوصا برای زمان های صبح و بعد از بیدار شدن از خواب انجام می دهد. اینکار وقتی دائم انجام شود همانند یک عادت برایتان تبدیل خواهد شد.

رژیم غذایی رونالدو چگونه است؟

رژیم غذایی رونالدو چگونه است؟

معمولا بهترین ماشین های دنیا نیز از سوخت عالی بهره مند هستند. رونالدو همیشه از یک رژیم غذایی مناسب استفاده می کند. یک تمرین خوب باید با یک رژیم مناسب همراه باشد. کریس رژیم با پروتئین بالا را استفاده می کند و موادی شامل کربوهیدرات کامل، میوه و سبزیجات به خوبی بهره مند است و از غذاهای قند دار می پرهیزد.

کریستیانو از ماهی و غذاهای دریایی استفاده می کند. غذاهایی همانند پیاز، سیب زمینی و نیمرو و در رستوران نیز از استیک و سالاد بهره می برد. کریس رونالدو اعتقاد دارد که برنامه غذایی باید همیشه مرتب باشد و اگر مرتب تمرین می کنید باید سطح انرژی تان بدن تان را بالا نگه دارید. شما با غذاهای مناسب می توانید عملکرد مناسب تری داشته باشید. رونالدو از شش وعده کوچک در طول روز غذایی استفاده می کند. مصرف مایعات نیز بسیار مهم و ضروری است و در زمان تمرین و بعد تمرین باید به مقدار کافی آب بنوشید. همچنین کریس رونالدو از الکل دوری می کند.

دیگر رازهای زندگی سالم رونالدو

دیگر رازهای زندگی سالم رونالدو

رونالدو برای داشتن زندگی سالم زمان زیادی گذاشته است. رونالدو در چندین ساعت در روز برای سبک زندگی اش وقت زیادی می گذارد. این موضوعات یک چالش ذهنی برای رونالدو به حساب می آید. آمادگی ذهنی در کنار آمادگی فیزیکی پراهمیت است. شما باید به هدف های تان برسید و کاملا منظم باشید و به خود انگیزه دهید و برنامه روزانه تان را تنظیم نمایید. رونالدو همیشه به خودش سخت میگیرد تا بهترین فوتبالیست دنیا باشد.

چگونه در فوتبال ضربه کات دار بزنیم

رونالدو همیشه با اهداف مختلفی شروع به کار می کند. زمانی که تمریناتش تمام شد سعی می کند به خوبی استراحت کند.رونالدو به استراحت اهمیت زیادی می دهد. کریس اعتقاد دارد که تمرین کردن مهم است ولی باید در زندگی آرامش و استراحت نیز وجود داشته باشد. من بیشتر وقتم را در اوقات فراغت با همسر و فرزندانم می گذراند و آنها به بنده در زندگی کمک زیادی می کنند. صبح زود از خواب بیدار شده و بدن خود را ریکاوری می کند. در پایان آموزش فوتبال توسط کریستیانو رونالدو هر سوال و دیدگاهی در این زمینه داشتید آن را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

mohamadnd
16 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *