سرمربی تیم عامل حذف پرتغال از جام جهانی

سرمربی تیم عامل حذف پرتغال از جام جهانی بر طبق نظرسنجی نشریات معروف در پرتغال، یکی از عوامل اصلی حذف تیم ملی پرتغال از رقابت های جام جهانی قطر را سانتوس سرمربی این تیم عنوان کردند.

به گزارش سایت “ورزشی” بعد از شکست غیر قابل باور پرتغال در مقابل مراکش و حذف از جام جهانی قطر، تمامی انتقادها به سوی سرمربی این تیم و بازیکنان و کادر فنی رفته است. و هوادارهای پرتغالی از عملکرد ستاره های این تیم نیز انتقاداتی داشتند و این نتایج بدست آمده را بسیار فاجعه بار خوانده اند.

کریس رونالدو و سرمربی تیم پرتغال
پرتغال و سرمربی اش

به گزارش روزنامه آبولا سرمربی تیم عامل حذف شدن تیم ملی پرتغال از جام جهانی

یکی از مشهورترین روزنامه های کشور پرتغال که یک نظرسنجی را در سایت خودش برگزار نمود. و از مخاطبین خواست که عامل اصلی حذف تیم ملی کشورشان را در برابر مراکش اعلام کنند. تقریبا بیش از 50 درصد از شرکت کننده ها معتقد بودند که فرناندو سانتوس مربی پرتغال عامل اصلی حذف تیم از جام جهانی شد.

نظرسنجی عامل حذف تیم پرتغال در جام قطر
نظرسنجی عامل اصلی و مهم حذف تیم پرتغال از رقابت های جام قطر 2022

انتقادات از عملکرد ستاره های پرتغالی

قطعا سرمربی تیم عامل حذف پرتغال بوده است که این میزان مردم از او ناراضی هستند. ولی دومین گزینه ای که رای بیشتری را از آن خودش کرد، عملکرد ضعیف بازیکنان بود. تقریبا 22 درصد از مخاطبین سایت آبولا معتقد بودند که ستاره های تیمشان امسال بسیار بد بازی کردند و دور از انتظار بودند.

تقریبا 9.7 درصد از مردم نیز اعتقاد داشتند که مراکش امسال تیم برتر میدان بوده است. و یک رقابت فوتبالی باعث شد تا آنها شکست بخورند. تقریبا این افراد وضعیت رونالدو را نیز با نیمکت نشینی و دوران سخت فوتبالی اش نیز بی علت برای حذف پرتغال نمی دانند. و تنها 6.9 درصد از مخاطبین این روزنامه داور را عامل حذف پرتغال معرفی کردند. و برخی گمانه زنی می کنند که داور امسال می خواهد آرژانتین را قهرمان کند.

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *