آیا گرینوود به منچستریونایتد باز می‌گردد؟ | واکنش ستاره جنجالی به بازگشت

میسون گرینوود، ستاره سابق منچستریونایتد، در متن شایعات بازگشت به تیم سابق است. آیا گرینوود به منچستریونایتد باز می‌گردد؟

آیا گرینوود به منچستریونایتد باز می‌گردد؟

به گزارش وب سایت «ورزشی»، مدیران منچستریونایتد در تابستان گذشته به خاطر اتهاماتی مانند آزار فیزیکی و ضرب و شتم که به گرینوود منتسب بود، او را از تیم کنار بگذارند.

این بازیکن در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن قرضی به ختافه در لالیگا آمد. او حالا یکی از بازیکنان مهم و کلیدی این تیم است. درخشش او توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را نیز جلب کرده است.

مدیران ختافه تمایل به تمدید حضور او برای فصل بعد دارند. از سوی دیگر، دو باشگاه مطرح اتلتیکو مادرید و بارسلونا نیز شرایط او را بررسی می‌کنند. ممکن است این دو تیم برای جذب او وارد رقابت شوند.

شایعاتی در روزهای اخیر حاکی از آن بود که سر جیم راتکلیف به دنبال این باشد با تغییرات بزرگ ایجاد شده در کادر مدیریتی، شرایط بازگشت این ستاره جوان انگلیسی را فراهم کند. تا شاید او بتواند مقدمات بازگشت به باشگاهش را پیدا کند.

چرا نظر گرینوود ناگهان تغییر کرد؟

چرا نظر گرینوود ناگهان تغییر کرد؟

اما اتلتیک خبر داده است که گرینوود هیچ علاقه‌ای به بازگشت و حضور در منچستر یونایتد ندارد. حالا مایل است که به حضور خود در لالیگای اسپانیا همچنان ادامه دهد. این در شرایطی است که او پیش از این علاقه زیادی به بازگشت به تیم سابقش را داشت. ولی نظر او اکنون بسیار تغییر کرده است.

او به خوبی می‌داند که بازگشت به انگلیس چه تاثیر روانی منفی روی او و خانواده‌اش خواهد داشت. به همین خاطر نمی‌خواهد هیچ مانعی سر راه تمرکز و پیشرفتش شود. و بیش از این فوتبال و حرفه‌ای دچار آسیب شود.

Pooria
28 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *