آینده‌ی این دو ستاره بارسلونا مشخص شد | اتمام حجت مدیر ورزشی بارسا

دکو مدیر ورزشی بارسلونا، درباره‌ی دی یونگ و آرائوخو اظهارنظر کرد. بدین ترتیب آینده‌ی این دو ستاره بارسلونا مشخص شد.

خلاصه خبر

رونالد آرائوخو و فرنکی دی یونگ ممکن است از بارسلونا جدا شوند.

دکو به شایعات نقل و انتقالات مربوط به هر دو بازیکن پرداخت.

باشگاه امیدوار است در آینده نزدیک از حفره تاریک مالی خارج شود.

آینده‌ی این دو ستاره بارسلونا مشخص شد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، دکو مدیر ورزشی بارسلونا احتمال فروش رونالد آرائوخو یا فرنکی دی یونگ را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی رد کرد.

آرائوخو در ماه‌های اخیر هدف بایرن مونیخ بوده است. او همچنین به منچستریونایتد نیز پیوند خورده است. فرنکی دی یونگ نیز از مدت ها قبل با شیاطین سرخ مرتبط بوده است. گمانه‌زنی‌های اخیر نیز پیشنهاد ادعایی پاریس سن ژرمن را نشان می‌دهد.

حتی با وجود شرایط مالی بسیار پیچیده بارسلونا، دکو خروج این دو را تایید نمی‌کند.

پاسخ قاطع دکو درباره دی‌یونگ و آرائوخو

پاسخ قاطع دکو درباره دی‌یونگ و آرائوخو

دکو در پاسخ به سوالی در مورد این دو به موویستار گفت: “هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.”

“آنها قرارداد دارند و ما می خواهیم بهترین‌ها را حفظ کنیم. و آنها بهترین‌ها هستند. آنها فوتبالیست‌های حال و آینده هستند. آنها بازیکنانی هستند که حق حضور در بارسا و احترام هواداران را به دست آورده‌اند. و باشگاه. ما می‌خواهیم همچنان روی آنها حساب کنیم.”

آرائوخو در سال 2022 برای قرارداد فعلی خود که تا سال 2026 اعتبار دارد و با بند آزادسازی 1 میلیارد یورویی به توافق رسید. قرارداد دی یونگ نیز در سال 2026 به پایان می‌رسد. او به طور علنی به ادعاهای اخیر مبنی بر اینکه در نیوکمپ ناراضی است و ممکن است توسط باشگاه فروخته شود، صحبت کرده است. حتی گزارش شده است که دکو با این بازیکن و ایجنتش ملاقات کرده است تا به آنها اطمینان دهد که بارسا پشت این شایعات نیست.

مسئولان بارسا در سال‌های اخیر مجبور بوده‌اند به سختی کار کنند تا باشگاه را از مرز فراموشی مالی بازگردانند. قراردادها به طور مکرر فسخ و بازیکنان زیادی فروخته شده‌اند تا هزینه ها کاهش پیدا کند. حتی قراردادی برای فروش دی یونگ به منچستریونایتد در تابستان 2022 توافق شد. اما خود بازیکن تمایلی به این انتقال نداشت و در نهایت همه‌چیز به هم خورد.

اما رئیس جمهور خوان لاپورتا در اوایل این ماه ادعا کرد که روزنه‌ی امید همچنان وجود دارد.

او گفت : “اگر ما بودجه را برآورده کنیم، سیاه ترین دوران تاریخ باشگاه بارسلونا به پایان خواهد رسید.”

“بودجه بدون نیاز به فروش دارایی‌ها مازاد تولید می‌کند. باشگاه در حال انجام کارهای بزرگی است. هزینه‌ها و بدهی‌ها در مدت کمی بیش از دو سال کاهش پیدا کردهاست. تا حدی این به لطف گردش مالی بزرگ با کاهش حقوق و دستمزد ورزشی همراه بوده است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *