ابهام در قرارداد هالند بخاطر چیست؟

تمدید قرارداد پپ گواردیولا بند آزادسازی هالند در منچسترسیتی را تغییر داد.  اوریول دومنک در رادیو کاتالونیا توضیح داد در این باره توضیح می دهد. در این پست از ورزشی درباره ی ابهام در قرارداد هالند می خوانیم.

تمدید گواردیولا قرارداد هالند را تغییر می دهد

تمدید پپ گواردیولا تا سال 2025 در منچسترسیتی باعث تغییر در شرایط تعهد ارلینگ هالند با این باشگاه شد. همانطور که اوریول دومنک در رادیو کاتالونیا توضیح داد.

اگرچه او تا سال 2027 قرارداد امضا کرد. اما سالی که ظاهراً توسط همه با قرمز مشخص شده بود، سال 2024 بود، زمانی که بند 200 میلیونی اجرایی شد. اما به گفته دومنک ، تعهد او به آینده گواردیولا مرتبط است.

از سوی دیگر شایعاتی مبنی بر اینکه رئال مادرید گوش چشمی به این تغییرات قرارداد هالند دارد نیز به گوش می رسد. گفته می شود که ممکن است ارلینگ هالند یکی از گزینه های جایگزین کریم بنزما تلقی شود. آینده ی این غول نروژی به ماندن و نماندن پپ گواردیولا بستگی دارد.

مطالب مرتبط: آیا ارلینگ هالند به رئال مادرید می رود؟ | احتمال پیوستن هالند به رئال

ابهام در قرارداد هالند

مشخص شد در صورت تمدید کاتالان بند خروج تمدید خواهد شد. پپ قبلاً تا ژوئن 2025 این کار را انجام داده است. بنابراین بند مهاجم نیز به طور خودکار تمدید شده است. گواردیولا در سال 2016 وارد اتحاد شد و از آن زمان سیتی را به قدرتمندترین باشگاه انگلیس تبدیل کرده است.

او چهار قهرمانی از پنج لیگ برتر اخیر، یک جام حذفی، چهار جام لیگ و دو جام اتحادیه را برده است. پپ همچنین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020-21 (با شکست فینال در استادیو دو دراگائو به چلسی ) و نیمه نهایی فصل گذشته (آنها توسط رئال مادرید حذف شدند ) بود. او فقط در اولین فصل خود (17-2016) بدون جام بود.

Pooria
17 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *