شش بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت

۶ پرسپولیسی بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت قرار دارند. ممکن است محرومیت بازیکن های پرسپولیس برای بازی با سپاهان دردسر ساز شود. اما برنامه ی یحیی گل محمدی برای تداوم موفقیت پرسپولیس و احتمال محرومیت 6 بازیکن پرسپولیس چیست؟ در این پست از ورزشی به این سوال پاسخ می دهیم.

احتمال محرومیت 6 بازیکن پرسپولیس

یحیی  گل محمدی سرمربی پرسپولیس در تصمیمی دور از انتظار مهره اصلی تیمش را در بازی با نفت مسجدسلیمان روی نیمکت نشاند.

پرسپولیس در شرایطی توانست در برنده ی میدان در بازی با نفت مسجد سلیمان باشد. و شاگردان یحیی گل‌محمدی با یک پیروزی پرگل موفق شدند بازی خود را در هفته بیست ‌و یکم به پایان برسانند که یکی از نکات عجیب ترکیب پرسپولیسی ها، غیبت محمد عمری بود. عمری که بعد از جدایی یورگن لوکادیا، به یکی از بازیکنان ویژه ترکیب پرسپولیس تبدیل شد و همواره خود را بازیکنی تاثیر گذار در ترکیب سرخ‌ها نشان می‌داد، در بازی با نفت حتی یک دقیقه هم به زمین بازی نیامد. و فرصت بازی بدست نیاورد.

یحیی روی ستاره ی تیمش ریسک نکرد

پدیده پرسپولیسی ها که در دیدار قبلی مقابل سپاهان نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. و حتی موفق به گرفتن پنالتی شد، مشکلی به لحاظ آسیب دیدگی نداشت و حضور فعالی نیز در تمرینات پرسپولیس در هفته اخیر داشت. اما با این حال، یحیی تصمیم گرفت باتوجه به در پیش بودن مسابقه با تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان، روی این ستاره تیمش ریسک نکند. و او را در مسابقه ی نسبتاً آسان مقابل نفت مسجد سلیمان روی نیمکت قرار داد.

یحیی گل محمدی و بازیکن در خطر محرومیت
یحیی گل محمدی و بازیکن در خطر محرومیت

گل ‌محمدی در سر داشت که در صورت پیچیده شدن بازی، عمری را در نیمه دوم به ترکیب اضافه کند. اما برتری آسان پرسپولیسی‌ها موجب شد تا سرمربی سرخ‌ پوشان به ‌سراغ پدیده جوان تیمش نرود. علت اصلی نیمکت ‌نشینی محمد عمری در مصاف با نفت مسجدسلیمان، ۳کارته بودن وینگر جوان پرسپولیس بود. که او را در خطر محرومیت قرار داده بود. عمری امیدوار است که در بازی با تراکتورسازی بتواند به ترکیب پرسپولیس بازگردد. و بدون دریافت کارت زرد در دیدار بعدی مقابل سپاهان هم بتواند برای تیمش به میدان برود.

۶ بازیکن در خطر از دست دادن بازی سپاهان

محمد عمری تنها بازیکن در ریسک محرومیت نیست. و در این باره یحیی گل‌ محمدی چالش بزرگی را مقابل خود می‌بیند. چون بازیکنان کلیدی پرسپولیس در خطر محرومیت و  ۴اخطاره‌ شدن قرار گرفته‌اند. و در پیش بودن تقابل تراکتورسازی تبریز و بعد از آن سپاهان اصفهان وموجب شده تا یحیی گل‌محمدی به دنبال راهی برای نجات بازیکنان تیمش از ریسک محرومیت باشد.

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، علی نعمتی، مهدی ترابی و وحید امیری بازیکنان ۳ اخطاره پرسپولیس هستند. که در کنار محمد عمری خطر محرومیت از مسابقه ی سپاهان را بسیار نزدیک به خود می بینند. باید دید در دیدار حساس در پیش برابر تراکتور تبریز، آن‌ها چه عملکردی خواهند داشت. و آیا از این رقابت دشوار آن‌ها به سلامت و بدون دریافت کارت عبور می کنند. یا پرسپولیس با غایبانی مهم و کلیدی آماده رقابت سرنوشت‌ساز برابر سپاهان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *