خانزاده بازیکن امتیاز آور دیدار دوم مرحله نیمه نهایی

خانزاده بازیکن امتیاز آور دیدار دوم مرحله نیمه نهایی ، حسین خانزاده به عنوان یکی از پرامتیازترین بازیکنان دیدار دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان انتخاب شد. بازیکن تیم والیبال لبنیات هراز آمل جزو بازیکن برتر و پرامتیاز مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان والیبال انتخاب شد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

پوریا حسین خانزاده جزو پرامتیازترین والیبالیست لیگ ایران

به گزارش سایت ورزشی ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان امروز 10 اسفند با دو دیدار متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد. در دیدار دوم بین تیم های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران باهم روبرو شدند. شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز 3-0 پیروز شدند و یک قدم به دیدار نهایی مسابقات نزدیک تر شده اند.

پوریا حسین زاده جزو بازیکنان پر امتیاز با کسب 17 پوئن مثبت برای تیم لبنیات هراز آمل انتخاب شد. در تیم پیکان نیز پوریا فیاضی با کسب 10 امتیاز بهترین بازیکن انتخاب شد. تیم والیبال هراز در مجموع کل ست ها در این بازی 77 امتیاز کسب نمود. شامل 44 امتیاز حمله، هفت دفاع ، سه پوئن سرویس و 23 امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

جدال تیم والیبال زنان سریک و سایپا

خانزاده بازیکن امتیاز آور دیدار دوم مرحله نیمه نهایی

تیم پیکان نیز در مجموع ست های این مسابقه 67 پوئن دست یافت. به این ترتیب 41 امتیاز در حمله، پنج امتیاز در دفاع، دوتا سرویس و 19 تا از اشتباهات پلیرهای تیم لبنیات بوده است. مسابقه برگشت بین تیم هراز و پیکان نیز ساعت 15 روز جمعه 12 اسفند برگزار می شود. در صورت نیاز به مسابقه سوم نیز دو تیم بر اساس برنامه ریزی ها روز یکشنبه 14 اسفند به مصاف هم می روند. خانزاده عملکرد بی نظیری در این مسابقات داشته است. باید ببینیم در روزهای آینده چه عملکردی از دو تیم می بینیم؟ به نظر شما کدام تیم موفق می شود پیروز میدان شود؟ لطفا نظرات خود را در ادامه کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
1 مارس 2023

1 دیدگاه در “خانزاده بازیکن امتیاز آور دیدار دوم مرحله نیمه نهایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *