استعفای مدیرعامل باشگاه نفت آبادان

استعفای مدیرعامل باشگاه نفت آبادان ، باشگاه صنعت نفت آبادان در سمت های بالایی خودش تغییرات مهمی داشته است. رضاییان 2 بهمن ماه بعد از برکناری احمد پارو جزو سرپرست باشگاه نفت آبادان انتخاب شده است. حالا امروز از سمت خود استفعا کرده است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

چرا مدیر عامل باشگاه نفت آبادان استعفا داد؟

تغییرات مهمی در باشگاه صنعت نفت آبادان رخ داده است. مسعود رضاییان از جمله مدیرعامل های باشگاه نفتی ها بود که 2 بهمن ماه پس از برکنار شدن احمد پارو به این سمت برگزیده شد. به گزارش سایت ورزشی  و به نقل از خبرگزاری ایسنا، نفت آبادان البته هیچ واکنشی تا الان به این استعفا نداده است. صنعت نفت آبادان یکی از باشگاه های معروف و پرافتخار ایرانی در لیگ برتر می باشد. نفت در امسال عملکرد خوبی در فوتبال ایران نداشت و حالا در قعر جدول قرار دارد. یکی از تیم های اصلی مدعی سقوط به دسته پایینتر به حساب می آید. صنعت نفت در حال حاضر در انتهای جدول لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد.

نفت آبادان در لیگ بیست و دوم تغییرات زیادی را در کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته است. باشگاهی که فصل را با مدیران مختلف شروع کرد، از ابتدا با کی شمس آغاز نمود و سپس کار را به پارو سپرد. بعد از یک ماه مسئولیست به رضاییان رسید. حالا هم این مدیر عامل استعفای خودش را اعلام کرد. باشگاه نفت آبادان با این تغییرات می خواهد نتایج بهتری بگیرد. شاید در ادامه مسیر بتوانند تغییرات گسترده تری انجام دهد. در راس کادر فنی بعد از شروع کار با پرکاس، فیروز کریمی نیز سرمربی شد و حالا هم تاوارس در راس کادر فنی فعالیت می نماید. به نظر شما استعفای مدیرعامل باشگاه نفت آبادان کاری از پیش می برد؟ نفتی ها می توانند در ادامه نتایج درخشانی بگیرند؟ لطفا دیدگاه و نظرات تان را کامنت نمایید.

mohamadnd
7 مارس 2023

1 دیدگاه در “استعفای مدیرعامل باشگاه نفت آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *