حکم کمیته استیناف والیبالیست صادر شد

حکم کمیته استیناف والیبالیست صادر شد ، اجرای حکم کمیته انضباطی برای بازیکن تیم والیبال لبنیات هراز آمل تا برگزاری نشست کمیته استیناف متوقف شده است. حکم کمیته انضباطی فدراسیون صادر شد و بازیکن می تواند در فینال نیز بازی کند. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

بازیکن والیبالیست محروم می‌تواند در فینال بازی کند!

به گزارش سایت ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان روز جمعه 12 اسفند با دو دیدار این مسابقات پیگیری گشت. مسابقه اول تیم های لبنیات هراز و پیکان تهران با پیروزی آملی ها با نتیجه 3-1 روبرو شد. بازیکن والیبالیست با طرفدار تیم مقابل درگیری هایی را داشتند.

جلسه کمیته انضباطی والیبال برای این پرونده رسما رسیدگی بعمل آورد و پرونده مسابقه روز 15 اسفند دوشنبه تشکیل شد. باشگاه هراز و دو بازیکن تیم والیبال این باشگاه محروم و جریمه نقدی شدند.

 

حکم کمیته استیناف والیبالیست صادر شد

مظلوم والیبالیست از یک جلسه قطعی محروم شد. و به مبلغ 250 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شده است. رای صادره از مهلت قانونی قابل تجدید نظر خواهی می باشد. باشگاه هراز از حکم صادر شده توسط کمیته استیناف درخواست بازنگری کردن نموده است.

بر این اساس کمیته نیز برابر درخواست تیم هراز و بر مبنای آیین نامه، اجرای کمیته انضباطی برای والیبالیست (مظلوم) تا برگزاری نشست کمیته و صدور حکم نهایی متوقف نموده است. بدین ترتیب بازیکن شماره 9 لبنیات هراز آمل یعنی شاهین مظلوم قابلیت همراهی تیمش را در مقابل دیدار نهایی لیگ برتر والیبال دارد. بازی والیبال دیدار نهایی لیگ برتر از ساعت 18 روز سه شنبه(امروز) در سالن فدراسیون فوتبال از دقایقی دیگر شروع می شود.

حالا که حکم کمیته استیناف والیبالیست صادر شد ، به نظر شما این حکم برای مظلوم کافی است؟ لطفا در ادامه نظرات و دیدگاه تان را در بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
7 مارس 2023

1 دیدگاه در “حکم کمیته استیناف والیبالیست صادر شد / بازیکن محروم می‌تواند در فینال بازی کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *