اعتماد تن هاگ به منچستر

اعتماد تن هاگ به منچستر ، سرمربی باتجربه تیم یونایتدی ها بعد از ناکامی های مختلفی که در هفته های آغازین فصل داشت حالا بعد از رسیدن به 9 پیروزی متوالی این تیم اعتمادش را بدست آورده است.

به گزارش سایت “ورزشی” تیم تن هاگ روند تاثیرگذار خودش را در پیش گرفته است تا رقیب مهم و اصلی خودش یعنی منچستر سیتی را در اولدترافورد با نتیجه 2-1 در روز شنبه این هفته شکست دهد.

 

منچستر بعد از پیروزی های مداوم اعتماد سرمربی را بدست آورد

تیم منچستر یونایتد در دیدار پیش روی خودش با کریستال پالاس به فکر دهمین برد متوالی اش در این رقابت ها است.

در شرایطی که یونایتد تنها یک امتیاز کمتر از من سیتی دارد و در رده دوم جدول قرار دارد. پیروزی در مسابقه سلهرست پارک در برابر آرسنال در روز یکشنبه نیز برای صدرنشینی آنها بسیار حائز اهمیت است.

منچستریونایتد که یک احیای چشمگیری را زیر نظر تن هاگ داشته است. بعد از شکست های متوالی در برابر برایتون و برنتفورد که در شروع فصل اتفاق افتاد. سرمربی سابق آژاکس از پیشرفت و بردهای مداوم تیمش در ادامه فصل خوشحال است.

منچستر بعد از پیروزی های مداوم اعتماد سرمربی را بدست آورد

صحبت های تن هاگ در زمینه پیروزی های منچستر:

این سرمربی منچستر در ادامه صحبت هایش گفت: طرحی که آنها در بازی مقابل سیتی قرار دادند فکر می کنم بسیار عالی و نتیجه بخش بود. می بینید که آنها چگونه مالکیت توپ را در اختیار دارند. در عین حال نیز خارج از مالکیت هستند. پرسینگ، چگونه از سه جلوی منچسترسیتی دفاع کردیم، فکر می کنم واقعا خوب بود.

بنده به بازیکنان خود اعتماد دارم. آنها به طور کامل 100 درصد از برنامه عقب بودند و در دوره های طولانی بازی در نیمه اول را کنترل کردند.

تیم منچستر نیازی به بازی از پشت ندارد. همانطور که اخیراً در برابر سیتی انجام داد. اعتماد تن هاگ به منچستر حالا بیشتر شده است.

آنها در هفت بازی اخیر خود تنها 3 گل دریافت کرده اند و در دربی منچستر تنها باری بود که آنها در آن زمان عقب بودند. اما آنها کسری امتیاز خود را در بازی با استون ویلا در جام اتحادیه در نوامبر جبران کردند و سه روز بعد نیز در مقابل فولام برنده شدند.

تن هاگ به بازیکنان خود اعتقاد زیادی دارد!

سرمربی تیم منچستر حالا به بازیکنان خودش اعتقاد زیادی دارد و به آنها می گوید که به امتیازهای بازی توجهی ندشته باشند. تنها به ادامه بازی و انتهای خوش آن فکر کنند. در این باره گفت: تیم ها برای ایجاد این ذهنیت ها نیاز به تجربه دارند. این باور که بازی فقط زمانی به اتمام می رسد که داور برای بار آخر سوت را بزند.

برای ماندن در بازی باید آن را بسازید و به تجربیاتی مانند (دربی) نیاز دارید تا حتی بیشتر پیشرفت کنید و آن را حتی بیشتر به سطحی بالاتر ببرید.”

 

در ادامه می توانید ببینید:

مهاجم جدید منچستر یونایتد |اریک تن هاگ می خواهد یک مهاجم بیاورد

mohamadnd
18 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *