انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید جدی‌تر شد / پیغام مادرید به آلفونسو دیویس

آلفونسو دیویس وارد 18 ماه پایانی قراردادش خود با بایرن مونیخ شده است. حالا انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید جدی‌تر شد.

خلاصه

رئال مادرید در آستانه نقل و انتقالات تابستانی بسیار مشتاق جذب این دفاع چپ است.

گزارشی در آلمان مدعی شده است که از بازیکن خواسته شده تا قرارداد جدیدی در مونیخ امضا نکند.

انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید جدی‌تر شد

به گزارش ورزشی، رئال مادرید از آلفونسو دیویس خواسته است تا در تلاش برای جذب این مدافع چپ، قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا نکند.

دیویس که اکنون وارد 18 ماه پایانی قرارداد فعلی خود با بایرن شده است، مدتی است که در رادار نقل و انتقالات مادرید بوده است و قرارداد در حال انقضای بین این دو سو، قهرمان آلمان را آسیب پذیر کرده است.

آخرین خبر از اسکای اسپورت آلمان این است که تماس منظم بین مادرید و ایجنت دیویس ادامه دارد. حالا رئال از او می‌خواهد که قرارداد جدیدی امضا نکند. چرا که در صورت تمدید، قیمت انتقال او بیشتر خواهد شد.

بایرن از رفتن مدافع چپ ستاره خود به رئال مادرید می‌ترسد. کسی که هدف اصلی رئال برای تقویت دفاع چپ است.

رئال مادرید و چالش دفاع چپ

رئال مادرید و چالش دفاع چپ

مادرید از زمانی که دوران حرفه ای مارسلو در برنابئو پس از 2018 به پایان رسید، فاقد یک مدافع چپ ثابت بود. البته او 4 سال دیگر ماند اما بازی های کمتری انجام داد. دیویس یکی از بهترین دفاع چپ ‌های جهان است. مبارزات مصدومیت فرلاند مندی، موجب عدم اعتماد طولانی مدت رئال به اوست. در حالی که فران گارسیا، خرید 5 میلیون یورویی، چندان مشخصات یک دفاع کلاس جهانی را از خود نشان نمی‌دهد.

دیویس مایل به مذاکره با بایرن بوده است، اما این ملی پوش کانادایی به دنبال دستمزدی متناسب با وضعیت کلاس جهانی خود است و چنین خواسته هایی هنوز برآورده نشده است. شرایط فعلی او در اوایل سال 2020 به توافق رسید، زمانی که او هنوز تنها 19 سال داشت و نسبتاً کم بازی کرده بود.

چلسی، لیورپول و منچسترسیتی همگی به دیویس علاقه نشان داده‌اند. اما این سه تیم لیگ برتر در مورد شانس کمی برای جذب این مدافع برای خود می‌بینند. زیرا او رویای بازی در مادرید را در سر دارد.

دیویس در ابتدا نام خود را به عنوان یک نوجوان نابغه در ونکوور وایت کپس در MLS مطرح کرد. سپس در ژانویه 2019 پس از توافق چند ماه قبل با بایرن پیوند خورد و در فصل بعد به یک تیم اصلی تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *