انتقال طارمی به اینتر بسیار نزدیک است

نشریه گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد پس از جلسه‌ای بین مدیر برنامه‌های مهدی طارمی و باشگاه اینت، انتقال طارمی به اینتر تقریباً تمام شده است. ‏در صورت اعتبار این خبر، طارمی با دستمزد سالانه 3 میلیون یورو در سال به ایتالیا می‌رود.

انتقال طارمی به اینتر قطعی شد

به گزارش «ورزشی»، مهدی طارمی، مهاجم پورتو، این روزها با تیم ملی ایران در قطر حضور دارد و در نوک پیکان حمله، برای قهرمانی می‌جنگد. آن سو در اروپا، بحث درباره ‏آینده مهاجم ایرانی داغ است. ‏

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی اعلام کرد احتمال حضور طارمی در اینتر بسیار بالا است. طارمی در گذشته هم بارها در آستانه حضور در سری آ و میلان بود؛ هرچند در آخرین لحظه همه چیز به هم خورد و او در پورتو ماندگار شد. ولی ظاهراً این بار موضوع متفاوت است. ‏

مطابق گزارش این نشریه، هفته پیش مدیر برنامه‌های مهدی ‏طارمی و اینتر جلسه‌ی دیگری برگزار کردند روند مثبتی در مذاکرات ایجاد کرد. اکنون همه چیز مهیاست تا سال فصل بعد طارمی را در نراتزوری ببینیم.

انتقال طارمی به اینتر قطعی شد

گاتزتا می‌گوید که مهدی طارمی اولویتش را اینتر میلان اعلام کرده است. او به اینتر اعلام کرده که به همه پیشنهادهایی که عربستان و ترکیه داشته است را رد کرده است.

این روزنامه همچنین اعلام کرده است که  مهدی طارمی عدم تمایلش به تمدید قرارداد با پورتو را به اطلاع آنها رسانده است. قراردادی که مهلت آن در ماه ژوئن به ‏پایان می‌رسید. کنسیسائو، سرمربی پورتو، ابتدا مخالف این جدایی بود؛ اما با اطمینان از تصمیم طارمی، او نیز به این موضوع احترام گذاشت.‏

ماجرای طارمی و آث میلان چه بود؟

طارمی تابستان آینده در حالی به احتمال زیاد بازیکن اینتر می‌شود بسیار به رقیب دیرینه آنها، آث میلان نزدیک شده بود. اما در نهایت بر سر مسائل مالی توافقی حاصل نشد و انتقال منتفی شد. گاتزتا می‌گوید از همان زمان اینتر ‏تصمیم گرفت با جذب طارمی ضربه دیگری به رقیب خود بزند؛ کاری که تخصص ‏زوج ماروتا- آسیلیو است.

طارمی در اینتر جای الکسیس سانچز را پر خواهد کرد که در انتهای فصل اینتر را ترک می‌کند. گاتزتا می‌گوید علاوه بر پاداش‌های قرارداد طارمی که یکی از بندهای چنین انتقالاتی است، اینتر به دنبال قراردادی سه ساله به ارزش 3 میلیون یورو در سال است. طارمی در حال حاضر 1 میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرد.

Pooria
16 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *