اندی ماری

باب برایان بزرگ  آمریکایی از اندی ماری برای بازی در ویمبلدون تابستان امسال حمایت می کند: “من فکر می کنم او یک ویمبلدون عالی خواهد داشت. او می داند چگونه روی چمن بازی کند و فکر می کنم اینجا جایی است که او واقعاً می خواهد آسیبی وارد کند.”

اندی ماری در تابستان امسال در ویمبلدون توسط مردی که کمک کرد. اسکاتلندی را متقاعد کند تا تحت عمل جراحی لگن خود قرار بگیرد. برای بازی در ویمبلدون در تابستان امسال مورد توجه قرار گرفته است.

زمانی که ماری چهار سال پیش در حال بررسی این بود که آیا عمل بازسازی را انجام دهد یا خیر، مرجع اصلی او باب برایان دوبلور آمریکایی بود که سال قبل تحت عمل جراحی مشابه قرار گرفته بود.

این به برایان یک سال اضافه داد و قهرمان 23 گرند اسلم سرانجام در سال 2020 در سن 42 سالگی بازنشسته شد.

باب برایان
باب برایان

برایان درباره این عملیات گفت: «این واقعاً تنها گزینه بود. و من فکر می کنم که این آخرین راه حل بود. من فکر می کنم این مورد اندی نیز بود. در این مرحله چه چیزی برای از دست دادن دارید؟ شما تقریباً نوشته شده اید.

برای من، این فقط به من اهداف جدیدی داد و چیزی برای کار کردن. برای اندی، او این کار را در زمین انفرادی انجام می دهد، که در کل وضعیت متفاوتی است. اما من به او گفتم، برای دوبل، این خوب است.

برای مجردها، نمی‌دانم، این به شما بستگی دارد که مسیر را در آنجا ادامه دهید. و او آن را به طرز شگفت انگیزی روشن می کند.»

 

حتما بخوانید: بیوگرافی اندی ماری

برایان تأثیر خود را بر عمل جراحی ماری کمرنگ کرد

اندی ماری تنیس
اندی ماری تنیس

گفت: «او این را خیلی بهتر از من می داند. قبل از اینکه وارد آنجا شوم، هیچ ویدیوی YouTube را تماشا نکردم. من فقط گفتم: “فقط آن را قطع کن و برویم”.

او همه بخش‌های کوچک این روش را می‌دانست و قبلاً با هر ورزشکاری که قبلاً آن را داشتند صحبت کرده بود.»

این نوعی رویکرد پزشکی قانونی است که موری در کل دوران حرفه‌ای خود به کار برده است و چهار سال پس از جراحی، او را در انتظار فصلی قدرتمند است.

برایان که در مسابقات افسانه‌های اوپن استرالیا بازی می‌کند، یکی از کسانی بود که گرفتار درام هفته فوق‌العاده موری در ملبورن پارک شد و این بازیکن 35 ساله برای پیروزی بر متئو برتینی و تاناسی 10 ساعت و نیم را در زمین سپری کرد. کوکیناکیس قبل از اینکه مقابل روبرتو باتیستا آگوت شکست بخورد.

برایان گفت: “به نظر من این تقریباً داستان هفته است.” چهار یا پنج سال پیش، همانطور که در اینستاگرامش نوشت، به او گفتند که دیگر هرگز تنیس حرفه ای بازی نخواهد کرد.

اکنون او بیشترین بازی های فیزیکی هفته را انجام می دهد.

 

من با ایوان لندل (مربی موری) صحبت کردم، گفتم، “لگن چطور است؟” او می گوید: “اصلاً مشکلی نیست”. و این چیزی است که من احساس می کنم: لگن جراحی، هیچ مشکلی وجود ندارد.

“بزرگترین چیز این است که تعادل را پیدا کنید زیرا یک لگن جدید دارید و یک لگن قدیمی دارید و اینکه بدن شما چگونه به آن عادت می کند و احساس کمردرد شما چگونه است. من فکر می‌کنم که این یک تعدیل برای او در ابتدا بود، اما او آن را فهمیده است.

او بهترین تیم در جهان را دارد که پشت سرش است و سخت کار می‌کند و تحقیق می‌کند و هیچ‌کس باهوش‌تر از او نیست.

گرچه ماری از باخت در دور سوم ناامید شد، اما ملبورن را ترک کرد که نسبت به بازی و آمادگی جسمانی خود احساس مثبتی داشت.

بدون شک عملکرد قوی در ویمبلدون، جایی که سطح بیشتر به نفع اوست، هدف بزرگ فصل موری خواهد بود.

برایان اضافه کرد: “او حرفه ای بسیار فیزیکی انجام داده است.مانند رافائل نادال، دویدن زیادی انجام داده است.”

من فکر می کنم او یک ویمبلدون عالی خواهد داشت. او می‌داند که چگونه روی چمن بازی کند و فکر می‌کنم اینجا جایی است که او واقعاً می‌خواهد آسیبی وارد کند.»

Pooria
24 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *